سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1117099
۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۹
تبریز

حوزه/ فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امامت تبریز در پیامی به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان، ضمن اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی، حمایت خود را از کودکان مظلوم فلسطینی اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امامت تبریز در پیامی به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان، ضمن اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی، حمایت خود را از کودکان مظلوم فلسطینی اعلام کردند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آبان که از راه می‌رسد تسخیر لانه جاسوسی در اذهان مردم تداعی می‌یابد و هر سال که می‌گذرد شکسته شدن هیمنه استکبار جهانی بیشتر به چشم می‌خورد و جز این نیست در سایه توجه حضرت ولی عصر(عج) و تدابیر حکیمانه و پیامبر گونه امامین انقلاب اسلامی.

ما خانواده بزرگ معظم شهدا، ایثارگران روحانیت مبارز، فرماندهان، مسئولین لشکری، پاسداران، ارتشیان، فراجا، بسیجیان و سایر مسئولین کشوری و کارکنان نهادها، ادارات و سازمان‌ها، فرهنگیان، فرهیختگان، اساتید، معلمان، دانشگاهیان، دانشجویان و دانش آموزان همراه و همگام با مردم فهیم، آگاه، انقلابی، ولایتمدار در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان شرکت نموده و با سردادن شعار مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل، انزجار و تنفر قلبی خود را نسبت به رژیم منحوس صهیونیستی و حمایت از کودکان زخمی و شهید فلسطینی به‌ویژه مردم مظلوم، مقتدر، متحد غزه را به‌جهانیان اعلام می‌نماییم.

ناحیه مقاومت بسیج سپاه امامت تبریز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha