یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1121361
۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
حجت‌الاسلام امین سالاری

حوزه / حجت الاسلام سالاری گفت: مکتب مقاومت ثمره بسیج است که امروز در سراسر جهان ریشه دوانده و پایداری و مقاومت را در برابر زورگویان و استکبار جهانی را به مردم نشان می دهد . 

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام امین سالاری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه حاجی‌آباد، امروز شنبه در گردهمایی بسیجیان بخش احمدی، اظهار داشت: مردم جهان در حمایت از مردم مردم مظلوم غزه با راهپیمایی در اقصی نقاط عالم در مقابل رذالت و کودک کشی رژیم غاصب صهیونیستی به پا خاستند.

وی با بیان اینکه بسیج منحصر به محدود یا جغرافیای خاصی نیست و مرز ندارد، افزود : مکتب مقاومت ثمره بسیج است که امروز در سراسر جهان ریشه دوانده و پایداری و مقاومت را در برابر زورگویان و استکبار جهانی را به مردم نشان می دهد .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه حاجی آباد با بیان اینکه امام خمینی (ره ) در کلامی فرمود ثمره انقلاب اسلامی این است که تصمیم گیری برای مردم سرزمین در تهران است نه در واشنگتن، بیان کرد: جمهوری اسلامی امروز با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب که همانند ناخدای این کشتی را در امواج پر تلاطم هدایت می کند .

حجت‌الاسلام سالاری ادامه داد: امروز در سراسر عالم تفکر و اندیشه بسیج شناخته شده و اخلاص در کارها و فعالیت ها این شجره طیبه برای همگان مشخص است .

وی افزود: در بسیج بانوان در کنار مردان همانگونه که در جبهه های هشت سال دفاع مقدس فعالیت کردند، امروز هم با همان اخلاص و تلاش به کار خود ادامه می دهند .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه حاجی آباد با اشاره به اینکه امروز دشمن از اجتماع بسیجیان هراس دارد، تاکید کرد: همه هجمه ها به سمت مقاومت گسترش یافته و مردم مظلوم غزه امروز در خط مقدم این تهاجم هستند .

حجت‌الاسلام سالاری اضافه کرد: طوفان الاقصی، طوفانی را به پا کرد که نابودی اسرائیل را نزدیک کرد و این غده سرطانی دیگر همانند قبل نخواهد شد .

وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب همیشه در بیانات خود نسبت به پیروزی مردم فلسطین با امیدواری یاد کرده و حمایت از جبهه مقاومت را نشان داده است .

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha