شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
س

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کاشان عملیات موفقیت آمیز طوفان الاقصی را سرآغاز نابودی اسرائیل دانست.

حجت الاسلام ابوالفضل پیراسته در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان با بیان اینکه فلسطین حیثیتی برای کل جهان اسلام است به عملیات موفقیت آمیز طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: عملیات طوفان الاقصی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را نابود کرد و به خیلی از کشورها ثابت شد یا باید دور اسرائیل را خط قرمز بکشند و یا یک فاصله ای ایجاد کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کاشان عملیات موفقیت آمیز طوفان الاقصی را سرآغاز نابودی اسرائیل دانست و با بیان اینکه رژیم صهیونیستی نمادی از استکبار جهانی است گفت: غربی ها برای اینکه به حیثیت این رژیم خدشه وارد نشود از آن حمایت می کنند.

حجت الاسلام پیراسته گفت: اگر امروز غزه در خون و آتش است و مردم آن با جانفشانی تاکنون بیش از ۸ هزار نفر شهید داده اند برای این است که اسلام به نقطه پیروزی خودش نزدیک می شود.

وی به شکست رژیم صهیونیستی در حمله زمینی علیه حماس اشاره کرد و ابراز داشت: سربازان اسرائیلی می گویند در حمله زمینی با جبهه مقاومت با ارواح روبرو هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کاشان ایمان به خدا را سلاح مردم غزه دانست و یاد آورشد: قطعا شاهد پیروزی بسیار نزدیک مردم غزه بر رژیم کودک کش غاصب صهیونیستی خواهیم بود.

حجت الاسلام پیراسته برلزوم حضور پررنگ مردم در صحنه های حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات اسرائیل تاکید کرد و یادآورشد: با حضور در راهپیمایی ها، صدور بیانیه، کمک های مالی، دست به دعا برداشتن به درگاه الهی و محکوم کردن تجاوزگری های اسرائیل علاوه بر تقویت روحیه جبهه مقاومت غزه، زمینه تزلزل روحیه جبهه استکبار نیز فراهم شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج کاشان تصریح کرد: اسرائیل مولود استکبار جهانی است که حاضرند برای سرپا نگه داشتن این رژیم غاصب حتی به نسل کشی ادامه دهند.

حجت الاسلام پیراسته با بیان اینکه سیاست مداران امریکایی بارها اعلام کرده اند که برای سلطه بر دنیا باید بر خاورمیانه تسلط پیدا کنیم گفت: استکبار، رژیم جعلی اسرائیل را در غرب آسیا برای از بین بردن اسلام ایجاد کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha