شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
قادری

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر بر لزوم توسعه نرم‌افزاری و تقویت بنیه علمی و تربیتی مدارس معارف اسلامی صدرای کنگان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر امروز در سفری یک روزه به شهرستان کنگان ضمن دیدار با مقامات شهرستانی، از دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی صدرای این شهرستان بازدید کرد.

در این سفر حجت‌الاسلام محمد قادری با حجت‌الاسلام محمود محمودی امام جمعه و احمد غریبی، فرماندار کنگان دیدار و گفت‌وگو کرد.

بررسی و پیگیری وضعیت دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی صدرا در کنگان محور اصلی گفت‌وگوهای حجت‌الاسلام قادری بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این دیدار بر لزوم توسعه نرم‌افزاری و تقویت بنیه علمی و تربیتی مدارس تأکید کرد.

حجت‌الاسلام قادری یکی از اهداف اصلی تأسیس مدارس صدرا را تربیت نیروی انسانی طراز انقلاب اسلامی در سطح کشور عنوان کرد.

وی اعلام آمادگی کرد که در صورت فراهم شدن فضای آموزشی، در هر کدام از شهرهای شهرستان کنگان، امکان راه‌اندازی دبیرستان صدرا در دوره متوسطه اول وجود دارد.

حجت‌الاسلام قادری در بخش دیگری از سفر خود از دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی صدرای دخترانه و پسرانه کنگان بازدید کرد و با برگزاری جلساتی با مدیران این مدارس به بررسی مشکلات و پی‌گیری وضعیت این دبیرستان‌ها پرداخت.

گفتنی است، حجت‌الاسلام قادری را در این سفر حجت‌الاسلام حسن صادق‌زاده، سرپرست معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی و عبدالله رئیسی کارشناس آموزش و پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha