یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیرکل کمیته امداد استان قم

حوزه/ مدیرکل کمیته امداد استان قم، خواستار اطلاع‌رسانی بیشتر خدمات کمیته امداد و تبیین فواید پرداخت زکات در جامعه شد و گفت: پرداخت زکات، وضعیت زندگی نیازمندان را بهتر می‌کند

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین مِهری، مدیرکل کمیته امداد استان قم طی دیدار و جلسه با امام جمعه و مسئولان بخش مرکزی و قنوات با اشاره به اینکه هم‌اندیشی بین مسئولان موجب توفیق بیشتر برای خدمت به مردم و نیازمندان می‌شود گفت: تکیه اصلی این نهاد بر ظرفیت‌های مردمی است و بحمدلله استان قم نیز در این زمینه پیشگام بوده است.

وی با بیان اینکه امام جمعه و مسئولان هر بخش می‌توانند در ترویج و فرهنگسازی خیر و احسان به ویژه زکات بسیار مؤثر باشند تأکید کرد: اگر این امور به درستی برای مردم تبیین شوند، سرعت خدمت‌رسانی به افراد بی‌بضاعت مضاعف خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) در خصوص زکات تأکید کرد: طبق آموزه‌های دینی اگر زکات به عنوان یک بازوی توانمند برای کارگزاران اسلامی به صورت صحیح برای مردم بازگو شود، شاهد وضعیت بهتری در زندگی مردم به ویژه نیازمندان خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین مِهری ضرورت جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی خدمات انجام شده به افراد مستضعف را خواستار شد و گفت: کمک‌های مردمی در دوران دفاع مقدس و رزمایش مواسات در ایام کرونا شاهد بر این ادعاست.

حجت الاسلام والمسلمین کرمی‌پور امام جمعه شهرستان قنوات نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از آغاز فصل جدیدی از خدمت به مردم قم و قنوات آمادگی خود برای کمک به ایتام و نیازمندان را اعلام کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha