شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
د

حوزه/ رئیس کمیته امداد شهرستان بندرخمیر از توزیع ۱۶۰دستگاه کولر گازی بین مددجویان تحت حمایت این نهاد با همکاری مراکز نیکوکاری و انجمن خیریه بندرخمیر خبر داد.

اسماعیل نگهبان رئیس کمیته امداد شهرستان بندرخمیر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان با اشاره به توزیع ۱۶۰ دستگاه کولر گازی در بین مددجویان بندر خمیر، اظهار داشت: یکی از مشکلات عمده‌ای خانواده‌های تحت حمایت این نهاد، کمبود و یا نداشتن لوازم ضروری زندگی است که در همین راستا کمیته امداد با هم‌افزایی و همکاری مراکز نیکوکاری و انجمن خیریه بندرخمیر، تعداد ۱۶۰دستگاه کولر گازی تهیه و بین نیازمندان و مددجویان تحت حمایت این نهاد این شهرستان توزیع شد.

نگهبان، با اشاره به اینکه ارزش هر دستگاه کولر گازی ۲۵ میلیون تومان می‌باشد، افزود: برای تهیه این تعداد کولرگازی بالغ بر چهار میلیارد تومان هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان بندرخمیر، ضمن قدردانی از خیرین و نیک اندیشان مراکز نیکوکاری و انجمن خیریه بندرخمیر که در تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان مشارکت داشته‌اند، یادآور شد: امیدواریم با مشارکت بیش از پیش خیران بتوانیم لوازم ضروری زندگی تعداد بیشتری از خانواده‌های نیازمند را تأمین کنیم.

گفتنی است در حال حاضر ۴ هزار و ۷۰۰ خانوار تحت حمایت این نهاد هستند که از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند می‌باشند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha