جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
طباطبایی

آیت الله طباطبایی نژاد تصریح کرد: خوشبختانه احکام و قوانین مورد نیاز وجود دارد، به این معنا که برای بی حجابی به عنوان گناه علنی تعزیر وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان ضمن تقدیر از تلاش همه ارگان ها و دستگاه های فعال در استان اظهار داشت: اصفهان با هیچ نقطه ای قابل مقایسه نمی باشد و در همه کارها پیشتاز بوده است، اما انتظار می رود بیش از این پیشگام بوده و باید الگو باشد.

وی با بیان همراهی و همدلی همه دستگاه های استان در انجام امور گفت: اکنون فضای خوبی حاکم است و اگر این کمیته را تشکیل داده و هر ماه این جلسه تشکیل شود و مناطقی که باید کار خاصی برای آنها تعریف شود، در این جلسات درباره آن تصمیم گیری شود.

نماینده ولی فقیه دراستان اصفهان افزود: خوشبختانه احکام و قوانین مورد نیاز وجود دارد، به این معنا که برای بی حجابی به عنوان گناه علنی تعزیر وجود دارد.

وی با اشاره به روایتی از امام حسن عسکری(ع) عنوان کرد: امام (ع) در روایتی کوتاه و پر معنا می فرمایند: "کَفاکَ اَدَبا تَجَـنُّـبُکَ ما تَـکْرَهُ مِنْ غَیْرِکَ" / برای ادب تو همین بس که آنچه را از دیگران نمی پسندی، از آن دوری کنی". چشم، دست و عمل خود را با این روایت تطبیق بدهید و از هر آنچه که بد می دارید که دیگران انجام دهند ، آن را در مورد دیگر افراد انجام ندهید و این برای ادب کردن انسان کفایت می کند.

در ابتدای این دیدار برخی از اعضای ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha