دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام یونس مهدوی نیا

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان با بیان اینکه ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ضروری و حیاتی است، گفت: امربه معروف و نهی از منکر یک اندیشه، خط فکر و فرهنگ است و باید در جامعه فرهنگ سازی شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان، امروز در شورای ترویج امر به معروف و نهی از منکر آموزش و پرورش استان لرستان با اشاره به اهمیت احیا و اجرای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر، اظهار داشت: احیا و اجرای دقیق این فریضتین در جامعه موجب سلامت روحی و معنوی اجتماع خواهد شد.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر محور تمدن و نظام اسلامی است و اگر فریضتین امر به معروف و نهی از منکر را تنها محدود به مباحث حجاب کنیم، در حق این فریضتین الهی ظلم کرده‌ایم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان، با بیان اینکه ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ضروری و حیاتی است، خاطرنشان کرد: امربه معروف و نهی از منکر یک اندیشه، خط فکر و فرهنگ است و باید در جامعه فرهنگ سازی شود.

حجت الاسلام مهدوی‌نیا با بیان اینکه امربه معروف و نهی از منکر نظارتی اجتماعی محسوب می‌شود، اظهار کرد: نهادهای آموزشی و پرورشی بیشترین نقش را در ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر دارند.

وی ظرفیت آموزش و پرورش را به‌عنوان نهادی تعلیمی و تربیتی در احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بسیار مهم برشمرد و گفت: آموزش و پرورش یک خانواده وسیع است و نقش بزرگی در تربیت افراد جامعه دارد و لذا باید همواره پاسخگوی سوالات و شبهات نسل نوجوان و جوان جامعه باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha