دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش گفت: جوانان ایران اسلامی نقش مثبت و اثرگذاری در تداوم حیات پربرکت انقلاب اسلامی داشته اند و از هر فرصتی باید برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، امیرسرتیپ دوم عباس عظیمی فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش شب گذشته در مراسم تجلیل از سربازان نمونه این یگان، اظهار داشت: کارکنان وظیفه از عناصر مهم قدرت دفاعی کشور و یکی از پایه‌های اصلی نیروهای مسلح هستند که نقش موثر و برجسته‌ای در حفظ و حراست از کیان اسلامی دارند.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی‌های خوبی برای شناسایی، سازماندهی و حمایت از سربازان مستعد در ارتش صورت گرفته است، افزود: مهارت آموزی کارکنان وظیفه به‌صورت جدی در دستور کار نیروی پدافندهوایی قرار دارد و این امر باعث پویایی و طراوت یگانی و ارتقای روحی، روانی و انگیزشی سربازان شده است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمالغرب با اشاره به اینکه حضور پسران جوان کشور در نیروهای مسلح از اهمیت خاصی برخوردار است، گفت: بهره‌مندی مطلوب و هوشمندانه از این سرمایه‌های بزرگ کشور کمک شایانی به ارتقا و توسعه امنیت ملی کشور می‌کند.

امیر سرتیپ دوم عظیمی تأکید کرد: سربازان با حضور در صعب العبورترین مناطق مرزی کشور در کنار سایر کارکنان در ارتقای آمادگی رزمی و افزایش توان عملیاتی نیروی پدافندهوایی نقش به‌سزایی دارند.

وی دوران خدمت مقدس سربازی را فرصتی ارزشمند و طلایی دانست و خاطرنشان کرد: جوانان ایران اسلامی نقش مثبت و اثرگذاری در تداوم حیات پربرکت انقلاب اسلامی داشته‌اند و از هر فرصتی باید برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی استفاده کنند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha