یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: باید در گذشته کنکاش کرد تا شخصیت‌های نهفته کشف شوند، چرا که نمونه‌های فراوانی از این بزرگان در زمینه‌های علم و شهادت و ایثار هستند که مغفول واقع شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقرمحمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران، در مراسم تقدیر از عوامل اجرایی همایش بین المللی علامه مصباح یزدی(ره) در مطالعات اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای مظلوم غزه، اظهار داشت: امروز غزه به بزرگترین زندان دنیا تبدیل شده و مردم بی‌گناه بدون امکانات اولیه زندگی در آن محاصره شده‌اند.

وی افزود: سران کشورها در برابر این ظلم اسرائیل سکوت کرده‌اند، اما مردم دنیا در دفاع از مردم غزه حمایت خود را اعلام کرده‌اند که موضوع دارای پیام سیاسی است و نشان دهنده آن است که ملت‌ها به سمت یک آگاهی جهانی پیش می‌روند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی ادامه داد: حجم مقالات ارسال شده به همایش بین المللی علامه مصباح یزدی(ره) نشان دهنده این است که مقدمات این برنامه به درستی انجام گرفته و نتیجه آن در همایش دیده شد و این تأکید بر این دارد که راه علامه مصباح(ره) در جامعه حوزویان و دانشگاهیان ادامه دارد.

وی تأکید کرد: باید در گذشته کنکاش کرد تا شخصیت‌های نهفته کشف شوند، چرا که نمونه‌های فراوانی از این بزرگان در زمینه‌های علم و شهادت و ایثار هستند که مغفول واقع شده‌اند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha