یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
photo_2023-11-04_20-31-30.jpg

حوزه / معاون پژوهش مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل از برگزاری جلسه دفاعیه پایان‌نامه با عنوان "مصادیق قرآنی عزت و ذلت در صحیفه سجادیه" خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، حکیمه نوری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: به فضل الهی شانزدهمین جلسه دفاعیه پایان‌نامه طلاب رشته تفسیر و علوم قرآنی مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل در این واحد حوزوی انجام شد.

وی افزود: نگارش و تدوین پایان‌نامه نقش بسیار اساسی در فرآیند فارغ‌التحصیلی هر دانش پژوهی دارد و بخش عمده‌ای از فرآیند و نمرات تحصیلی خواهران طلبه مقطع سطح سه یا کارشناسی ارشد به پایان‌نامه اختصاص می‌یابد.

معاون پژوهش مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل تصریح کرد: یکی از جنبه‌های با اهمیت نگارش پایان‌نامه، تقویت قدرت ایده‌پردازی در محققان است، تحریر پایان‌نامه، ایده‌های تحقیقاتی متنوعی را برای محققان فراهم کرده و زمینه توسعه علم را مهیا می‌سازد.

نوری اظهار کرد: طلاب به‌واسطه نگارش پایان‌نامه روش بیان ایده‌هایشان به صورت علمی را می‌آموزند، بنابراین اهمیت انجام‌دادن این کار تحقیقی و علمی به‌طور قطع زمینه‌ ایده‌پردازی دانش‌پژوهان را تقویت خواهد کرد.

استاد حوزه علمیه خواهران گفت: در جلسه دفاعیه، خانم فاطمه دادجویی از پایان‌نامه سطح سه خود با موضوع "مصادیق قرآنی عزت و ذلت در صحیفه سجادیه" دفاع کرد و موفق به کسب نمره عالی شد، استاد راهنمای این اثر علمی، حجت‌الاسلام کاظم معاضدی و داور آن حجت‌الاسلام‌ فرج بهزاد بود.

پایان‌نامه "مصادیق قرآنی عزت و ذلت در صحیفه سجادیه" دفاع شد

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha