دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سیدموسی محمودی

حوزه/مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: طوفان الاقصی عملیاتی بود که باید آن را معلول بیداری اسلامی و روحیه مضاعف رزمندگان اسلام دانست.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان در سخنانی اظهار داشت: همان سالیان نخست که صهیونیست‌ها فلسطین را اشغال کردند، شعار «از نیل تا فرات» قوم یهود گوش جهانیان را کر کرد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: صهیونیست‌ها برای تحقق این شعار و توهم تلاش‌های بسیاری داشتند ولی تاکنون در تحقق این خواسته نامشروع خود ناکام مانده‌اند لذا دست به هر کاری می‌زنند که به خواسته پلید خود برسند.

استاد حوزه علمیه کردستان افزود: امروز نه تنها اثری از شعار «از نیل تا فرات» در اذهان عمومی باقی نمانده است، بلکه اسرائیل همان هویت جعلی و ناچیز خود را نیز در برابر جبهه مقاومت و حماس و حزب الله در خطر می‌بیند.

حجت الاسلام محمودی بیان کرد: عملیات طوفان الاقصی که توسط حماس و رزمندگان جبهه مقاومت انجام شد تیر خلاصی بر پیکره دروغین اسرائیل مقتدر بود و همین عملیات به جهانیان فهماند که اسرائیل همانند خانه عنکبوت سست و شکننده است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار تصریح کرد: امروز اسرائیلی‌ها و همپیمانانش تلاش دارند که غزه را به نوعی از سر راه خود بردارند و امیدوارند که در این راه هیچ کشور اسلامی جلودار آنها نباشد بنابراین امروز می‌طلبد که جهان اسلام در برابر این زیاده خواهی اقدام جدی از خود نشان دهد.

حجت الاسلام محمودی خاطرنشان کرد: امروز جهان اسلام باید از خواب ۷۵ ساله خویش در برابر جنایات صهیونیست‌ها بیدار شود، اکنون بهترین فرصت برای از بین بردن این غده سرطانی در منطقه و جهان می‌باشد.

وی در پایان اظهار کرد: طوفان الاقصی عملیاتی بود که باید آن را معلول بیداری اسلامی و روحیه مضاعف رزمندگان اسلام دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha