شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1118658
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
آقای مروتی، هادی سیاسی  در جمع طلاب خواهر میبدی

حوزه / کارشناس مسائل سیاسی با تأکید بر اینکه قضایای اخیر غزه باید به درستی تبیین شود، گفت: جوانان ما باید دشمن شناس باشند و در این عرصه برای تبیین نیازمند اتاق‌های اندیشه ورز با حضور جوانان هستیم، این کار ممکن نیست مگر با رصد دشمن.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، عبدالله مروتی روز گذشته در جمع طلاب خواهر میبدی، در بیان ضرورت یادگیری ادبیات جوانان با اشاره به این موضوع که تا خصوصیات اخلاقی و رفتاری این نسل را ندانیم، چگونه می‌توانیم با آنها ارتباط برقرار کنیم، اظهار داشت: نسل جوان امروز به‌نام نسل Z معرفی شده‌اند و افرادی را شامل می‌شوند که در دهه ۱۹۹۰ تا اوایل ۲۰۰۰ میلادی متولد شده‌اند.

وی با بیان اینکه این نسل بیشتر با استفاده از فناوری و ارتباطات دیجیتال بزرگ شده‌اند، گفت: علاوه بر این، نسل Z به طور کلی به دنبال کارهایی هستند که از آن‌ها خلاقیت و نوآوری می‌طلبد و به آن‌ها اجازه می‌دهد با تجربه‌های جدید آشنا شوند، آن‌ها تمایل دارند کارهایی را انجام دهند که به جوانان قدرت و خودپسندی می‌دهد و به آن‌ها اجازه می‌دهد به رشد و توسعه فردی خود بپردازند.

این هادی سیاسی، تصریح کرد: راه‌های بهتر برای ارتباط با این نسل از طریق استفاده از فناوری جدید و پیشرفته، احترام به خلاقیت و نوآوری، برابری و تنوع است.

وی خاطرنشان کرد: نسل Z به عنوان نسلی است که بر تنوع جنسیتی و مساوی برابری تمرکز دارند و برای آن ارزش قائل هستند، بنابراین، از آن‌ها نظرات و ایده‌هایشان را به صورت جدی بپذیرید و از آن‌ها در مسائل تصمیم‌گیری و همکاری بهره ببرید.

وی اظهار کرد: از موارد دیگر خصوصیات اخلاقی و رفتاری آنها صداقت، احترام و انعطاف‌پذیری، پذیرش تفاوت‌ها است، همانطور که هر نسلی دارای ویژگی‌ها و مقداری تفاوت است، نسل Z نیز متفاوت است و لذا پذیرش تفاوت‌ها و تمایل به یادگیری از آن‌ها می‌تواند به شما در ارتباط با آن‌ها کمک کند.

مروتی با تأکید بر اینکه قضایای اخیر غزه باید به درستی تبیین شود، اظهار کرد: جوانان ما باید دشمن شناس باشند و در این عرصه برای تبیین نیازمند اتاق‌های اندیشه ورز با حضور جوانان هستیم، این کار ممکن نیست مگر با رصد دشمن.

وی با اشاره به اینکه در آمریکا از ۲۰۰۰ اتاق فکر آنها ۱۲۰۰ اتاق فکر اختصاص به کشورهای اسلامی دارد، بیان کرد: این امر ممکن نیست مگر با دشمن شناسی، به بیان دیگر نه فقط در مقابل دشمن ایستادگی کنیم بلکه باید تهاجم و دفاع نیز داشته باشیم.

مروتی یادآور شد: نقشه راه ما در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری (مدظله) به طور روشن و واضح بیان شده و توصیه می‌شود که یک بار دیگر مروری بر این بیانیه داشته باشیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha