شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه گفت: صنعت موشکی ایران و قدرت موشکی مقاومت فلسطین صدقه جاریه شهید طهرانی مقدم است.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، ضمن تسلیت سالگرد شهادت شهید طهرانی مقدم پدر موشکی ایران و جمعی از همرزمانش، اظهار داشت: شهدای اقتدار در کنار دانشمند موشکی ایران، با خدمات ذی قیمت خود امنیت این آب و خاک و همچنین جهان اسلام را به ارمغان آوردند.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه، گفت: در سایه امنیت و داشتن توان بازدارندگی است که رشد علمی در تمام جهات، تولید و شکوفا شده و دشمنان دیگر چشم طمع به ایران اسلامی نخواهند داشت.

وی تصریح کرد: ارادت شهید طهرانی مقدم، به اهل بیت(ع)، خصوصا امام حسین(ع)، در موفقیت کاری او تأثیر به‌سزایی داشت.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه گفت: صنعت موشکی ایران و قدرت موشکی مقاومت فلسطین صدقه جاریه شهید طهرانی مقدم است.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به اینکه در ارادت عملی شهید طهرانی مقدم به امامین انقلاب، همین بس که به‌دنبال محو اسرائیل غاصب بود، اظهار کرد: در وصیتنامه خود نوشته بود: «روی قبرم بنویسید، اینجا مدفن کسی است که می‌خواست، اسرائیل را نابود کند».

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه با بیان اینکه جهاد تبیین را باید در خصوص جنایات اسرائیل غاصب مد نظر داشته باشیم، یادآور شد: همچنانکه استکبار جهانی و برخی دولت‌های اروپایی، صهیونیست‌ها را تجهیز می‌کنند و در قتل بی‌گناهان غزه شریک است، در جنگ تحمیلی هم پشتیبان صدام ملعون بودند.

وی با تأکید بر اینکه شهدای هسته‌ای و شخص شهید طهرانی مقدم شعار «ما می‌توانیم» را در جامعه فرهنگ سازی کردند، خاطرنشان کرد: نداشتن ادوات جنگی در دوران دفاع مقدس و حملات موشکی ارتش صدام با حمایت همه جانبه شیطان بزرگ و دول غربی، زمینه‌ساز تولید موشک در ایران اسلامی شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha