شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین عرفانی گفت: رژیم اشغالگر قدس با بحران‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی رو به رو است و نشانه‌های افول و اضمحلال خود را روشن‌تر از گذشته می‌بیند و با کاهش بازدارندگی در برابر جبهه مقاومت مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین حجت الاسلام و المسلمین اصغر عرفانی مدیر حوزه علمیه استان قزوین امروز در جمع روحانیون فعال در عرصه مسائل اجتماعی استان قزوین، به فلسفه طلبگی اشاره کرد و اظهار داشت: طلبه وقتی با نیت پاک وارد جرگه طلبگی می‌شود، در حقیقت نام خود را وارد فهرست سربازان امام باقر(ع) و امام صادق(ع) کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی خاطرنشان کرد: ما در این مجموعه همواره خادم طلاب هستیم و به طلبه‌هایی که در مسیر رشد و پیشرفت به رسیدن جایگاه متعالی هستند، افتخار می‌کنیم.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با همه جایگاه والای الهی خود که ولایتش همان ولایت پیامبر(ص) است، وقتی وارد حرم مطهر امامان معصوم می‌شوند در یک حالت و معنویت و خضوع و خشوع تمام قرار می‌گیرند.

وی به بحث ولایت پذیری در جامعه اشاره کرد و گفت: ولایت پذیری انسان در حقیقت امری فطری است، اگر کسی ضد ولایت فقیه و نظام است در حقیقت عواملی جلوی فطرت او را گرفته است.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین بیان کرد: حرکت حوزه‌های علمیه مانند حرکت به سوی قله است، از این رو نیازمند نیروهای انسانی می‌باشد که سکاندار این حرکت هستند، بنابراین باید در ادامه این مسیر از تمام ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود بهره برد.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی، به تشریح تحولات اخیر در منطقه غزه و فلسطین پرداخت و تصریح کرد: رژیم اشغالگر قدس با بحران‌های عمیق سیاسی، اقتصادی و اجتماعی روبه‌رو است و نشانه‌های افول و اضمحلال خود را روشن‌تر از گذشته می‌بیند و از طرفی نیز با کاهش بازدارندگی در برابر جبهه مقاومت مواجه شده است.

وی ادامه داد: از سویی دیگر جبهه اسلام و مقاومت استوارتر و متحدتر از گذشته در مسیر نورانی شهیدان راه مقاومت و به‌صورت همه جانبه و جهانی، عرصه را بر دژخیمان صهیونیست تنگ‌تر ساخته ‌است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: از ۷۵ سال پیش تاکنون که رژیم جعلی و نامشروع صهیونیستی سرزمین فلسطین را رسما اشغال کرده، هزاران کودک و نوجوان توسط این رژیم کودک کش به شهادت رسیده یا مجروح و معلول شده‌اند و تعداد زیادی بازداشت، محاکمه، بازجویی و در زندان تحت شکنجه قرار گرفته‌اند که اخبار آن، توسط رسانه‌های غربی سانسور شده و بازتاب‌ چندانی نداشته است، همه این فجایع، نشانگر ماهیت پلید رژیم صهیونیستی و حامیان غربی‌اش است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha