دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سیستان و بلوچستان

رئیس دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سیستان و بلوچستان گفت: قرارگاه رسانه‌ای آدینه با هدف استفاده از ظرفیت‌ رسانه‌ها و هم‌افزایی آن‌ها با ائمه جمعه آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زاهدان، نشست هم اندیشی رابطین رسانه دفاتر ائمه جمعه استان سیستان و بلوچستان با اصحاب رسانه در قالب قرارگاه رسانه‌ای آدینه روز گذشته و همزمان با سالروز شهادت شهید خبرنگار مدافع حرم محسن خزائی، در زاهدان برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدرضا ثبوتی رئیس دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سیستان و بلوچستان در این نشست گفت: تبلیغ دین و ارزش‌های معنوی،جهاد تبیین و بیان مطالبات مردم از اقدامات مهم ائمه جمعه است که اصحاب رسانه در انتقال این مفاهیم نقشی تأثیرگذار بر عهده دارند.

وی افزود: رسانه‌ها ظرفیت عظیم و اثرگذاری خوبی در سطح جامعه دارند و هم‌افزایی آن‌ها با ائمه جمعه سبب مطالبه‌گری بیشتر و حل مشکلات مردم استان خواهد بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ثبوتی اظهار کرد: امروزه استفاده دقیق و مناسب ائمه جمعه از رسانه‌های مختلف گروهی و فضای مجازی از ضرورت‌هاست.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سیستان و بلوچستان گفت: ائمه جمعه فرماندهان قرارگاه فرهنگی شهرستان‌ها هستند و تعامل سازنده اصحاب رسانه با آن‌ها سبب تقویت جبهه فکری و فرهنگی جامعه می‌شود.

وی ادامه داد: در قالب قرارگاه رسانه‌ای آدینه در نظر داریم تا به تدریج و به صورت مستمر با برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی ضمن ارتقای مهارت‌های رسانه‌ای مسئولان روابط عمومی دفاتر ائمه جمعه استان ارتباط آن‌ها با اصحاب رسانه را برقرار کنیم تا هر یک از تولیدات رسانه‌ای در سطح شهرستان‌ها با هم افزایی اصحاب رسانه در سکوهای انتشار قرار گرفته و جریان سازی خوبی در فضای استان ایجاد کند.

در ابتدای این دیدار علیرضا کیخا مدیرکل صدا و سیمای استان نیز به تبیین نقش رسانه‌ها در عرصه‌های مختلف جامعه پرداخت و هر یک از اصحاب رسانه و رابطین رسانه‌ای دفاتر ائمه جمعه استان نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha