شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سید حسن ربانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ربانی گفت: تبلیغ دینی به نوعی رقیب فعالیت‌های شیطان برای دوری از بندگی خداوند است و ضروری است با توجه به دانش، آموزش و توسعه علمی برای جذب مخاطبین گستره دایره بندگی و عبادت خداوند به نحو بهتری گسترش یابد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی، نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی در دومین دوره آموزشی ائمه جماعات وزارتخانه جهاد کشاورزی گفت: اقامه نماز جماعت و تلاش برای حضور بیشتر کارکنان در نماز جماعت بخشی از وظایف سربازان امام زمان (عج) و روحانیون مکرم است.

وی افزود: تبلیغ دینی به نوعی رقیب فعالیت‌های شیطان برای دوری از بندگی خداوند است و ضروری است با توجه به دانش، آموزش و توسعه علمی برای جذب مخاطبین گستره دایره بندگی و عبادت خداوند به نحو بهتری گسترش یابد.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی افزود: همانطور که مردان و زنان زیادی در دوران دفاع مقدس خود را وقف ترویج دین مبین اسلام نمودند و در این دوران نیز باید همسو با این عزیزان در مسیر جهاد مقدس ترویج نماز قدم برداشت.

تبلیغ دینی، رقیب فعالیت‌های شیطان است

لازم بذکر است دومین نشست دوره آموزشی ائمه جماعات سازمان‌های تابعه و وزارت جهاد کشاورزی روز چهارشنبه ۲۴ آبان به همت معاونت فرهنگی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی، با حضور ائمه جماعات این وزارت خانه برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha