دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار رئیس سازمان بسیج مستضعفین با آیت الله نوری همدانی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت هفته بسیج با مراجع تقلید و علمای قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آستانه فرا رسیدن هفته بسیج، امروز به شهر مقدس قم سفر کرده است.

بر اساس این گزارش: وی پس از زیارت حرم حضرت معصومه(س) با آیات عظام سبحانی، مکارم شیرازی و نوری همدانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه برنامه های خود با حضور در جامعه مدرسین با آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری رئیس و اعضای جامعه دیدار و گفت و گو خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • کریمی IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    5 0
    مجلس به اصطلاح اسلامی، زحمت کشیده و امسال حداکثر حقوق را از حدود سی میلیون تومان به بیش از پنجاه میلیون افزایش داده، مستضعفین هم که بروند و بمیرند، حق مردم مستضعف را به جیب رییس و مدیر ریختن، حرام خواری است
    • حسین IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
      2 0
      رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرده افزایش حقوق در نیمه دوم سال نداریم، چرا دولت اسلامی با افزایش حقوق نجومی بگیرها مشکل نداره ولی با افزایش حقوق قشر مستضعف مخالف است؟ افزایش حقوق حداقل بگیرها را با بهانه های مختلف تا وسط سال معطل نگه داشتن، و ناگهان آن را در نیمه دوم سال تکذیب کردن، یعنی فریب دادن مردم مسلمان!
    • زهرا IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
      0 0
      وزیر کشور نیز پیشنهاد افزایش جریمه نقدی تخلفات راهنمایی و رانندگی را داده؛ وزیری که نزدیک به یکصد میلیون تومان حقوق و مزایای ماهیانه دارد، به این دلیل که جریمه چندصد هزار تومانی برایش ناچیز است، میزان آن را برای عموم مردم کافی نمی داند، گذشته از این که درصدی از این درآمد دولتی به خود ایشان هم می رسد؛ چگونه یک چنین فردی مسئول برگزاری انتخابات در کشور هم هست، نتیجه آنکه افرادی چون خویش را در دستگاه های دولتی جذب و حمایت می کند!
  • فعالیت IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    0 0
    بسیج می بایست فعالیتهایش را کاملا گسترش دهد بخصوص در زمینه فرهنگی. یه زمانی در و دیوارها پر بود از فعالیتهای فرهنگی دینی. برگشت به آن موقعیت از فوریت های ماست.
  • زهرا IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    0 0
    این درد تو را بس که شب را با شکم سیر بخوابى و در اطراف تو شکم‏هایى گرسنه و به پشت چسبیده باشند.
  • جد IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    0 0
    بسیج می بایست ورود جدی نسبت به مساله حجاب داشته باشد، خیلی محکم و حجیم فعالیت کند.
  • فور IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    0 0
    از فوریت های بسیج، احیاء، توسعه و تقویت پایگاههاست.