شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی

حوزه / رئیس دفتر تبلیغات اسلامی با تأکید بر توانمند کردن افراد فعال در فضای مجازی به عنوان اصلی ترین وظیفه و رسالت دفتر تبلیغات، گفت: بنای دفتر تبلیغات بر این است که کنشگران را تقویت و با آموزش و پشتیبانی افرادی که در صحنه کنشگری می‌کنند را تقویت نماید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین احمد واعظی ظهر امروز در همایش تجلیل از طلاب فعال در فضای مجازی و هنر در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، با اشاره به سابقه حمایت و پشتیبانی از مسئله تبلیغ به ویژه در فضای مجازی، اظهار داشت: در سال ۹۷ این احساس نیاز به جریان سازی، شبکه سازی و تقویت ظرفیت طلاب فعال در فضای مجازی و کار جدی‌تری در این‌باره در محضر رهبر معظم انقلاب مطرح شد و ایشان از این موضوع استقبال کردند و لذا پس از آن جلسه، معاونت فضای مجازی دفتر تبلیغات تأسیس شد.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی، با بیان ظرفیت‌های بالای اصفهان در عرصه فضای مجازی و هنر و رسانه، گفت: ظرفیت معاونت فضای مجازی و هنر و رسانه اصفهان می‌طلبد اصفهان بسیار جدی گرفته شود.

وی هم چنین به ظرفیت کار بین المللی نیز اشاره کرد و یادآور شد: برای کار بین الملل، احتیاج به موضوعات مشترک است و گاهی نیاز نیست خود تولید محتوا کنید، بلکه با رصد تولیدات نیز می‌توان در این زمینه فعالیت کرد، به‌عنوان مثال در موضوع غزه تولیدات بسیار خوب و موثری توسط نوجوانان و جوانان غربی انجام گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین واعظی، با تأکید بر توانمند کردن افراد فعال در فضای مجازی به عنوان اصلی‌ترین وظیفه و رسالت دفتر تبلیغات، تصریح کرد: بنای دفتر تبلیغات بر این است که کنشگران را تقویت و با آموزش و پشتیبانی، افرادی که در صحنه کنشگری می‌کنند را تقویت نماید.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، وجود توانمندی معنایی، محتوا و پیام را قدرت جبهه حق در برابر قدرت تکنیکی جبهه باطل عنوان کرد و ادامه داد: در هوش مصنوعی آمریکا ۵۰ میلیارد، چین ۲۲ میلیارد و رژیم اسراییل ۴ میلیارد صرف کرده، اما آنچه که ما روی آن باید تکیه کنیم قدرت معنایی، محتوایی و پیام ما می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: در قضیه غزه نیز تمام قدرت رسانه‌ای و نظامی رژیم صهیونیستی در برابر صلابت ایمان رزمندگان و کار رسانه‌ای الجزیره و برخی از رسانه‌ها و بدنه فکری جامعه بشری که در برابر این فاجعه انسانی احساس تکلیف کرد، دچار انفعال شد، لذا صرف پرداختن به اسباب مادی در این عرصه کافی نیست.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha