یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
احمدیان

حوزه / حجت الاسلام احمدیان گفت: طرح خیرالعمل در سال ۱۴۰۱ به همت اداره مهر دفتر تبلیغات اصفهان شکل گرفت و هدف از آن شناسایی، شبکه سازی و هم افزایی میان مبلغین و فعالین فضای مجازی و هنر بود که هزار طلبه برای آن اعلام آمادگی کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام عبدالرسول احمدیان ظهر امروز در مراسم تجلیل از طلاب فعال در فضای مجازی و هنر و رسانه با اشاره به اجرای طرح "خیرالعمل" ویژه طلاب فعال در فضای مجازی، اظهار داشت: طرح خیرالعمل در سال ۱۴۰۱ به همت اداره مهر دفتر تبلیغات اصفهان شکل گرفت و هدف از آن شناسایی، شبکه سازی و هم افزایی میان مبلغین و فعالین فضای مجازی و هنر بود.

وی افزود: طی این طرح، فراخوانی ارائه شد و حدود هزار نفر اعلام آمادگی کردند و پس از ارسال رزومه، تعداد ۱۰۰ نفر از طلابی که توانستند مقدمات اولیه برای شبکه سازی در فضای مجازی را ایجاد کنند، شناسایی شدند.

رئیس دفتر تبلیغات اصفهان، ارائه فعالیت‌های آموزشی و مشاوره‌ای در کنار این فعالیت را از اقدامات پشتیبانی و حمایتی دفتر تبلیغات عنوان کرد و گفت: هم‌اکنون در مرحله تقویت گروه‌هایی می‌باشیم که به‌صورت تخصصی با یکدیگر در این فضا در ارتباط هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha