شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
موسوی اصفهانی

حوزه / امام جمعه موقت همدان با اشاره به اینکه ثابت شد غرب طرفدار حق و مظلوم نیست و تنها به دنبال منافع خود می‌باشد، گفت: غرب هر جا منافعش حکم کند و در راستای اهدافش باشد ورود می‌کند.:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در خطبه‌های نماز جمعه همدان، با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: امروز شاهد هستیم که کشورهای غربی و مستکبر همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان به صورت آشکارا از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند، چرا که می‌بینند در مقابل جبهه مقاومت رشته کار از دست آنها خارج شده و با شکست روبرو شده‌اند.

امام جمعه موقت همدان، با بیان اینکه همه مستکبران در برابر جبهه مستحکم مقاومت در فلسطین به میدان آمده‌اند، گفت: در این جنگ نابرابر حدود ۵ هزار کودک بی‌گناه و هزاران زن و فرد سالخورده و غیر نظامی به شهادت رسیده‌اند.

وی با انتقاد از سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر نسل‌کشی و کودک‌کشی صهیونیست‌ها در غزه، خاطرنشان کرد: باید این سوال را از مدعیان حقوق بشر پرسید که آیا کودکان و زنان فلسطینی انسان نیستند؟

مدیر حوزه علمیه استان همدان، افزود: این جنایتکاران نه تنها به بیمارستان‌ها حمله می‌کنند که برق، گاز و امکانات اولیه پزشکی را نیز قطع می‌کنند و لذا باید از افرادی که مدام و به هر بهانه‌ای دم از حقوق بشر می‌زنند پرسید که امروز آنها کجا هستند و چرا حرفی از حقوق این کودکان بی‌پناه نمی‌زنند.

وی با اشاره به اینکه در این ماجرا ثابت شد غرب طرفدار حق و مظلوم نیست و تنها به دنبال منافع خود می‌باشد، یادآور شد: غرب هر جا منافعش حکم کند و در راستای اهدافش باشد ورود می‌کند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور و تلاش برای رفع مشکلات، گفت: باید از حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به خاطر استمرار در سفرهای استانی که شخصا پیگیر حل مشکلات و تحقق مصوبات و رفع دغدغه‌های مردم است، تقدیر کرد.

وی با اشاره برگزاری انتخابات در اسفند امسال، اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند همه وظیفه دارند تا در تحقق انتخابات پرشور نقش داشته باشند و لذا باید در این زمینه همه حساس باشیم.

آیت الله موسوی اصفهانی، تصریح کرد: انتخابات یک صحنه جهادی و باشکوه و تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا و مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha