یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
رئیس سازمان بسیج طلاب حجت الاسلام  والمسلمین محمود محمدی شاهرودی

حوزه/ مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور ضمن دعوت از همگان برای حضور در راهپیمایی ضد صهیونیستیِ حمایت از کودکان غزه تصریح کرد: حمایت مردمی از مظلومان غزه در واقع عمل به اصول و مبانی و آموزه های دینی ماست.

حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی شاهرودی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن محکومیت جنایات کم سابقه و بی شرمانه صهیونیست ها در غزه اظهار داشت: حضور مردم و خانواده ها در راهپیمایی بزرگ روز شنبه اعلام همدردی با مردم مظلوم غزه و به خصوص حمایت از کودکان معصوم فلسطینی است که در این روزها و هفته ها شهید و یا مجروح شده اند.

مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور افزود: بر اساس مبانی دینی ما باید یاریگر مظلوم و دشمن ظالم باشیم و همین همبستگی ها و راهپیمایی ها زمینه اضمحلال و نابودی غده سرطانی اسرائیل را در آینده ای نزدیک فراهم می سازد.

وی همچنین ضمن تقدیر از برگزارکنندگان دوره آموزشی تربیت جهادگر تبیین مسایل فلسطین به همت بسیج طلاب قم در مدرسه علمیه حقانی گفت: بسیج طلاب و روحانیون بر اساس رهنمودها و تدابیر امامین انقلاب چند رسالت مهم برعهده دارد که از آن جمله دفاع از اسلام، انقلاب اسلامی، هدایت اقشار جامعه و جلوگیری از نفوذ است.

مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور ادامه داد: به لطف الهی ما شبکه ای افزون بر۲۰۰ هزار طلبه خواهر و برادر بسیجی در کل کشور در اختیار داریم که باید آن ها را در عرصه های مختلف از جمله جهاد تبیین و روشنگری تقویت و توانمند کنیم.

وی گفت: امروز نیاز جدی جامعه ما به تبلیغ چهره به چهره است تا به شبهات نسل جوان و آحاد مردم پاسخ داده شود و این دوره ها در راستای توانمندسازی طلاب در پاسخ به شبهات به خصوص مباحث مرتبط با فلسطین، بسیار مفید و مؤثر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha