یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دکتر صفر نصراله‌زاده رئیس دانشگاه تبریز

دکتر نصراله‌زاده تصریح کرد: علامه طباطبایی در سال ۱۳۴۲ دفاع جانانه ای از نهضت امام خمینی(ره) داشتند و شاگردان برجسته و انسان های بزرگ و فاضلی را برای پیشرانی انقلاب اسلامی تربیت کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، دکتر صفر نصراله‌زاده امروز (شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲) در کنگره بین المللی علامه طباطبایی(ره) در دانشگاه تبریز به شخصیت کم نظیر علامه طباطبایی اشاره کرد و گفت: شخصیت علامه طباطبایی به گونه ای است که هر کسی می تواند از زاویه ای بدان توجه داشته باشد؛ رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب در رابطه با ایشان بسیار مهم است.

رئیس دانشگاه تبریز به نقش علامه طباطبایی در انقلاب اسلامی اشاره و با بیان این که علامه در مقطعی تاریخی معیار تشخیص حق و باطل بودند، خاطرنشان کرد: علامه طباطبایی در سال ۱۳۴۲ دفاع جانانه ای از نهضت امام خمینی(ره) داشتند و شاگردان برجسته و انسان های بزرگ و فاضلی را برای پیشرانی انقلاب اسلامی تربیت کردند.

وی، رهبر معظم انقلاب، شهید مطهری، دکتر بهشتی، آیت الله مصباح یزدی و... را از وزنه های مهم انقلاب اسلامی و تربیت یافته مکتب علامه دانست و گفت: ایشان نقش بزرگی در تربیت نیرو برای شکل گیری و ادامه نهضت انقلاب اسلامی داشتند.

نصراله‌زاده ضمن اشاره به این که علامه طباطبایی در دوران شکل گیری بهائیت در ایران که نسخه ای شیعی از صهیونیسم جهانی است، همواره همراه امام خمینی(ره) بودند، به توطئه های شوم صهیونیسم جهانی اشاره کرد و افزود: امروز روز همنوایی با مردم غزه و فلسطین است و دانشگاه تبریز نیز با برگزاری برنامه هایی در میدان حمایت از مظلومان غزه حضور دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha