جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
راهپیمایی مردم ولایتمدار قم در حمایت از کودکان مظلوم غزه

حوزه/ راهپیمایی مردم مومن و انقلابی قم در حمایت از کودکان مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی از میدان فلسطین به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، راهپیمایی مردم مومن و انقلابی قم در حمایت از کودکان مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و با شعار « همه می آییم» از میدان فلسطین (جنب مصلی قدس) به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها آغاز شد.

بر اساس این گزارش: راهپیمایان از میدان جانبازان - خیابان شهداء - خیابان ارم به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) در حال حرکت هستند که اجتماع پرشور آنان در صحن امام رضا علیه السلام حرم کریمه اهل بیت خواهد بود و سردار شریف سخنگوی سپاه و رئیس ستاد انتفاضه و قدس سخنران پایانی این اجتماع خواهد بود.

در این اجتماع عظیم، همه اقشار مختلف مردم ولایی قم از جمله، علما، طلاب و اساتید حوزه علمیه قم اعم از خواهران و برادران حضور دارند.

حضور دانش آموزان، دانشجویان و طلاب جوان در این اجتماع عظیم چشمگیر است و بسیاری از خانواده ها نیز به همراه کودکان خود در این راهپیمایی شرکت کرده و با شعارهای خود، جنایت های رژیم صهیونیستی و کمک های تسلیحاتی مستکبران غربی به این رژیم منحوس علیه مردم مظلوم غزه به ویژه کودکان را محکوم می کنند و ضمن تاکید بر توقف این جنایت، یاد شهدا را گرامی داشتند.

حاضران در این راهپیمایی با به آتش کشیدن، پرچم‌های آمریکا و اسرائیل و نمادهای استکبارجهانی شعار "ماییم و جنگ با دیو از غزه تا تل آویو"،"نژاد پرست اسرائیل وحشی و پست اسراییل"،"اسرائیل نامشروع اسرائیل کودک کش" را فریاد می زنند.

"صهیون جنایت می‌کند شیطان حمایت می‌کند"،"مرگ به کودک‌کش مردم فریب نصر من‌الله و فتح قریب"،"روشن، مثل روز است"،"حق بر باطل پیروز است"،"فلسطین پیروز است اسرائیل نابود است" همچنین "ملت دین، فلسطین فلسطین نیز از دیگر شعارهای این راهپیمایی است.

شرکت‌کنندگان با ابراز کینه و دشمنی عمیق خود به استکبار و مزدوران پلید و دست‌نشانده آن، شعارهای کوبنده "ملت قهرمان ما پیوسته هیمنه آمریکا را شکسته"،"کوه اراده هستیم آمریکا رو شکستیم"،"راه رسیدن به ثبات جز این نیست، محو رژیم غاصب صهیونیست"،"مثلث شوم و پلید ابلیس، آمریکا و اسرائیل و انگلیس"،"نصر من‌الله و فتح قریب مرگ بر آمریکای مردم فریب"،"آمریکا، اسرائیل عامل هر جنایت"و"این ۲ رژیم فاسد، باعث هر شرارت را سر دادند.

تجمع و راهپیمایی مردم شریف و انقلابی شهرهای استان قم در حمایت از کودکان مظلوم غزه نیز همزمان با شهر مقدس قم آغاز شده است.

تجمع شهر سلفچگان محل تجمع: دبیرستان پسرانه شهید ابراهیمیان.

راهپیمایی شهرستان جعفرآباد: جعفریه، میدان شهید عباس دوران (بهداری). به طرف گلزار شهدا.

راهپیمایی شهرستان قنوات: قنوات، بلوار حضرت ولیعصر عج به سمت مسجد صاحب الزمان(عج)

راهپیمایی در شهرستان کهک و شهر خلجستان نیز پس از نماز ظهر و عصر برگزار گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha