یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

 حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: امروز ابتکار عمل در دستان پرقدرت مقاومت و رزمندگان فلسطین است و باید کشورهای جهان اسلام مانند ایران اسلامی از مردم مظلوم فلسطین حمایت نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی در حاشیه مراسم ر اهپیمایی مردم استان قزوین در حمایت از ملت مظلوم غزه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین گفت: اسرائیل ضعیف، ناتوان و رو به زوال است و جریان مقاومت هم یک جوان برنای قد کشیده تازه نفس است که به میدان آمده و سبب براندازی دشمن خواهد شد.

مدیرحوزه علمیه استان قزوین خاطرنشان کرد: امروز در مقابل چشمان جهان بشریت یک رژیم غاصب، کودک کشی می‌کند. آیا کشورهای جهان آوارگی مردم غزه و ناله مادری که فرزندانش را از زیر آوار بیرون می‌کشد را نمی‌شنوند؟

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین ادامه داد: حضور در راهپیمایی، اعلام برائت از رژیم کودک کش واستکبار جهانی و حمایت از مردم فلسطین کمترین کاری بود که می‌شود انجام داد و ما قدردان ملت خود هستیم.

وی عنوان کرد: از هم پاشیدگی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی مدیون اقدام قاطع جوانان مبارز فلسطین است که دلاورانه در مقابل خوی وحشی اسرائیل سال‌ها ایستاده و خم به ابرو نیاورده اند.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: رژیم جنایتکار، غاصب و کودک کش صهیونیستی در نهایت وحشیگری به بیمارستان المعمدانی غزه حمله کرد و صدها زن و مرد و کودک بی‌دفاع را در بدترین وضعیت ممکن به شهادت رساند.

وی ادامه داد: رژیم سفاک و اشغالگر صهیونیستی در مقابل چشمان بهت زده دنیا، فجیع‌ترین جنایات جنگی را در غزه انجام داده اند و دست به قتل عام و نسل کشی زده است.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی عنوان کرد: مسأله فلسطین به یک نقطه عطف مشترک بین تمام مسلمانان و آزادی خواهان جهان شده و علمای شیعه و مقام معظم رهبری با اتکاء به خداوند قادر و به پشتوانه مردم فهیم بدون هیچ ترس و واهمه ای به مبارزه با اسرائیل و حامیان این رژیم کودک کش پرداخته‌اند.

وی اظهار کرد: حماقت و اضمحلال این رژیم تا حدی است که برای خروج از بن‌بست‌های نظامی و امنیتی و ماهیتی خود چاره کار را در ایجاد رعب و وحشت می‌بیند و جنایت بیمارستان المعمدانی را مرتکب می‌شود.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: این جنایت و جنایت‌های مشابه که بارها در تاریخ موجودیت این رژیم موقت و حامیانش تکرار شده است یادآور فرمایش امام خامنه‌ای مدظله‌العالی است که فرموده‌اند «وقتی شما (رژیم صهیونیستی) درنده‌خویی و وحشی‌گری را از حد می‌گذرانید، باید منتظر «طوفان» باشید.
انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha