دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: مهرواره «هوای نو» به همت اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام سید محمود حسینی مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در آیین تجلیل از برگزیدگان مهرواره هوای نو در آذربایجان شرقی گفت: هیئت‌های حسینی در کنار عزاداری برای اهل بیت علیه السلام نسبت به مسائل و مشکلات اجتماعی پیرامون خود بی‌تفاوت نیستند و با کسب اطلاعات از محل و منطقه خود نسبت به شناسایی وضعیت فرهنگی اجتماعی و اقتصادی اقدام کرده و وظیفه خود را نسبت به عموم جامعه به خوبی انجام می‌دهند.

وی خدمات اجتماعی هیئات حسینی را در زمان همه گیری کرونا در حوزه‌های اقتصادی، بهداشتی و فرهنگی بی نظیر توصیف کرده و افزود: مهرواره هوای نو با هدف شناسایی و تجلیل از هیئات فعال در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و سایر حوزه‌ها به همت سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خاطر نشان شد: تحکیم بنیان خانواده، هیئت و شهدا، هیئت و هنر و رسانه، هیئت و جهاد علمی، هیئت و جهانی اندیشی، هیئت و ورزش، هیئت و شادی، هیئت و جوانان، هیئت و خدمات اجتماعی از جمله عرصه‌های مورد ارزیابی در مهرواره هوای نو هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha