یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
اختتامیه دومین جشنواره ملی رسانه ای بانوان حریم رسالت

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در اختتامیه جشنواره ملی رسانه‌ای «بانوان حریم رسالت» با بیان اینکه جهاد تبیین رسانه‌ای در دنیا به راه افتاده است، گفت: تمام دنیا به حمایت از مردم فلسطین و غزه با پا خاستند و این خروش منجر به آزادی غزه و فلسطین می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گیلان، سردار غلامرضا سلیمانی، شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ در آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی رسانه ای «بانوان حریم رسالت» در مجتمع فرهنگی آموزشی زیباکنار اظهار کرد: دیده‌بان جهان، امروز شاهد جنایت بی رحمانه رژیم کودک کش صهیونیستی علیه مردم غزه و فلسطین است.

بیشتر بخوانید:

۳ بانوی قمی در جشنواره ملی «بانوان حریم رسالت» برگزیده شدند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به دستاوردهای بزرگ طوفان الاقصی در منطقه و جهان افزود: طوفان الاقصی شکست مفتضحانه ای را به صهیونیستی تحمیل کرد و تحولی عظیم در رسانه های مردم پایه رقم زد؛ غول ها و شیاطین رسانه ای در سمت متجاوز ایستادند و تمام ظرفیت خود را در اختیار رژیم کودک کش قرار دادند و اما رسانه های مردم پایه به هواداری و حمایت از مردم فلسطین و غزه پرداختند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه بیداری و حق طلبی منحصر به کشورهای مسلمان نیست، اضافه کرد: وجدان های بیدار و آگاه دنیا به میدان حمایت از مردم مظلوم فلسطین آمدند و این مسیر باید استمرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه تحول خیره کننده رسانه ای در دنیا به نفع جبهه مقاومت و مردم فلسطین ایجاد شده است، افزود: فضای مجازی و رسانه ها به صورت مردم پایه و خودجوش به کمک و حمایت از مردم فلسطین گسیل شدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه جهاد تبیین رسانه ای در دنیا به راه افتاده است، گفت: تمام دنیا به حمایت از مردم فلسطین و غزه با پا خاستند و این خروش منجر به آزادی غزه و فلسطین می شود.

سردار سلیمانی با اشاره به نقش مهم و اثربخش رسانه ها در تعالی انقلاب اسلامی و محور مقاومت، اضافه کرد: رسانه های داخلی ابزار قدرتمند دوام و قوام انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت هستند.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین با رسانه های مردم پایه داخلی تحقق می پذیرد، افزود: ایران قوی با برنامه رسانه ای در گام دوم انقلاب شکل می گیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه حریم رسالت پایه گذار حرکت رسانه ای برای تحقق ایران قوی است، گفت: در کنار تعالی رسانه ای، نباید از فضای مجازی و رشد رسانه ای غفلت کرد.

سردار سلیمانی از شکل گیری رویداد بزرگ رسانه ای جهانی علیه صهیونیسم خبر داد و اضافه کرد: رسانه های آزاد و آگاه جهان باید برپایی دادگاه بزرگ علیه اسراییل را فریاد بزنند.

وی با اشاره به اهمیت رویداد رسانه ای حریم رسالت ویژه بانوان، افزود: این رویداد باید به صورت گسترده و مستمر در راستای دادخواهی از مظلومان جهان بویژه مردم فلسطین و غزه، برگزار شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه هر شیرزن ایرانی و مسلمان یک رسانه است، گفت: بانوان ایرانی و مسلمان خود به تنهایی یک رسانه اثرگذار و تحول ساز هستند.

جشنواره ای که ویژه بانوان رسانه ای بود | سردار سلیمانی: جهاد تبیین رسانه‌ای در دنیا به راه افتاده است

ارسال ۳ هزار و ۱۰۰ اثر رسانه‌ای به جشنواره «بانوان حریم رسالت»

مهدی پارسا رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان هم در این آیین با اشاره به این که گیلان طلایه دار پیشینه تاریخی، فرهنگی و رسانه‌ای است، از ارسال ۳ هزار و ۱۰۰ اثر رسانه‌ای از استان‌های کشور در جشنواره ملی رسانه ای «بانوان حریم رسالت» خبر داد و گفت: از این تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه دومین جشنواره حریم رسالت، ۱۵۰۰ اثر مورد داوری قرار گرفت.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به جزییات بیشتر از برگزاری دومین دوره جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت در گیلان اضافه کرد: پس از داوری آثار تعداد ۴۴ اثر در این جشنواره برگزیده شدند.

پارسا با اشاره به استقبال کم نظیر بانوان از جشنواره ملی رسانه ای «بانوان حریم رسالت» بیان کرد: حریم رسالت با حمایت ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه استمرار پیدا خواهد کرد.

سردار دامغانی: جشنواره حریم رسالت موجب پویایی رسانه‌ای جریان انقلاب شد

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان یکی دیگر از سخنرانان جشنواره جشنواره ملی رسانه ای «بانوان حریم رسالت» بود که در سخنانی اظهار کرد: حریم رسالت پیام آور رسالت مهم حضرت زینب (س) در بخش‌های مختلف است.

وی با اشاره به نقش محوری و رسالت حضرت زینب (ص) در ماندگاری واقعه عاشورا افزود: نقش حضرت زینب (س) در جاودانگی عاشورا بی بدیل است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در جنگ ترکیبی تمام عیار قرار داریم، گفت: دشمن با تمام قدرت رسانه‌ای، شناختی و ترکیبی علیه نظام اسلامی و محور مقاومت به میدان آمده است.

سردار دامغانی با بیان اینکه رسانه‌ها نقش محوری در جنگ شناختی و ادراکی دارند، اضافه کرد: ابر رسانه‌های دشمن دنبال حکمرانی مجازی هستند و می‌خواهند افسار فکری و ذهنی دنیا را به دست بگیرند و جهت دهنی کنند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها به ابزار سلطه گری تبدیل شدند، افزود: هدایت اراده‌ها از سوی رسانه‌های دشمن در دستور کار قرار دارد که باید به سواد هوشمندی رسانه‌ای برسیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به تلاش‌های دشمن علیه نظام اسلامی بیان کرد: جمهوری اسلامی و محور مقاوت نقطه مرکزی تلاش رسانه‌ای دشمن است.

سردار دامغانی با تاکید بر برپایی جشنواره‌های رسانه‌ای، اضافه کرد: جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت موجب تحرک و پویایی رسانه‌ای جریان انقلاب شده است.

وی با بیان اینکه بانوان اثرگذارترین قشر در جامعه هستند، افزود: نقش بانوان در سبک زندگی و فرهنگ اسلامی بسیار پررنگ و اثربخش است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بانوان نقش معماری را در جامعه دارند، گفت: با فعالیت‌های رسانه‌ای نباید اجازه دهیم نقش معماری بانوان به حاشیه برود.

وی با اشاره به نقش بانوان در استحکام بخشی در جامعه و خانواده، افزود: بانوان محور قوام بخش خانواده و جامعه هستند و باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.

جشنواره ای که ویژه بانوان رسانه ای بود | سردار سلیمانی: جهاد تبیین رسانه‌ای در دنیا به راه افتاده است

اختری: بانوان فخرآفرین و اثرگذارند

زینب اختری مدیرکل بانوان و امور خانواده وزارت کشور به عنوان سخنران دیگر اختتامیه جشنواره ملی رسانه ای «بانوان حریم رسالت» اظهار کرد: به علت برگزاری باشکوه جشنواره حریم رسالت در بخش منطقه ای و ملی، این رویداد بین المللی برگزار می شود.

وی با اشاره به نقش بانوان در بخش های مختلف افزود: بانوان در عرصه های مختلف فخرآفرین و اثرگذار هستند.

مدیرکل بانوان و امور خانواده وزارت کشور با بیان اینکه رسانه ها نگاه مطالبه گرانه در عرصه جهانی داشته باشند، گفت: شکست مفتضحانه رژیم کودک کش اسراییل تبعات خون بی گناهان مردم غزه و فلسطین است.

اختری با اشاره به ظلم نابرابر رژیم صهیونیستی علیه بانوان، مادران و کودکان غزه بیان کرد: شکست اسراییل و رژیم صهیونیستی توسط مادران و بانوان تحقق می پذیرد.

وی با بیان اینکه اسراییل روز به روز ضعیف تر و ذلیل تر می شود، افزود: اسراییل به زوال و نابودی رسیده است که سقوط زودهنگام را حاج قاسم نوید داده بود.

مدیرکل بانوان و امور خانواده وزارت کشور با اشاره به روایت های نادرست از انقلاب اسلامی و محور مقاومت اضافه کرد: روایت جعلی از اسلام و انقلاب اسلامی باید توسط بانوان رسانه ای برملا شود.

برپایه این گزارش، در اختتامیه جشنواره «بانوان حریم رسالت» ۳ نفر از استان قم، خانم‌ها «محدثه حسن پور مقام اول بخش مستند»، «راضیه رضایی رتبه دوم بخش تیتر» و «زهرا سادات صحفی رتبه دوم بخش عکس» را کسب کردند و با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام ۳۱۳/۳

جشنواره ای که ویژه بانوان رسانه ای بود | سردار سلیمانی: جهاد تبیین رسانه‌ای در دنیا به راه افتاده است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha