پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حجت الاسلام و المسلمین غفوری، در تجمع مردمی، حمایت از کودکان غزه،

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: دشمن برای اینکه جای قاتل و شهید را عوض کند دست به جنگ رسانه ای زده و می خواهد قاتل ۵ هزار کودک را مظلوم جلوه دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین غفوری امروز در تجمع مردمی حمایت از کودکان غزه در مقابل مسجد جامع کرمانشاه، گفت: عادی سازی روابط کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی برای همیشه دفن شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه اسرائیل ظالم، مستکبری است که جز با جنایت صبحش شب نمی‌شود، ادامه داد: آنچه که در این روزها رخ داده یک حادثه بزرگ تاریخی است و آیندگان راجع به شجاعت مردم مظلوم فلسطین صحبت‌ خواهند کرد.

وی تصریح کرد: طوفان الاقصی باطل کننده بزرگترین توطئه استکبار بود که تصمیم داشتند بر اساس خیالات گذشته اسرائیل را از نیل تا فرات توسعه دهند.

حجت الاسلام و المسلمین غفوری با اشاره به اینکه آنچه که دشمن در طی ۷۵ سال با خرج هفت هزار میلیارد دلار برای تحقق اسرائیل بین نیل و فرات بود، گفت: حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم و سپاه اسلام این توطئه ها را باطل کردند و دشمنان را ناکام گذاشتند.

امام جمعه کرمانشاه با تأکید بر اینکه فرزندان معنوی امامین انقلاب مانند خود حاج قاسم به یکباره تمام توطئه های بزرگی که دشمن برای آن سرمایه گذاری کرد، ابطال کردند، گفت: مجاهدان مقاومت با یک طراحی دقیق در یک عملیات سری که ۶ شبکه جاسوسی دشمن نتوانست آن را بفهمند، موفق شدند.

وی با یادآوری این نکته که مدیریت میدان نبرد در دست گروه های جهاد اسلامی و حماس است، اظهار کرد: تلفات رژیم صهیونیستی طی ۷۰ سال گذشته بی سابقه بوده و از درون فرو ریخته و انسجام را در همه عرصه‌ها از دست داده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه روزانه یک میلیارد دلار هزینه جنگ برای صهیونیست هاست و توان ادامه جنگ به صورت فرسایشی را ندارند، گفت: رژیم صهیونیستی تمام کارخانه ها را تعطیل و همه را به میدان آورده‌ و عملا همه چیز را تعطیل کرده، چون ۶۵ درصد ارتش اسراییل نیروهای احتیاط اند.

امام جمع کرمانشاه اظهار کرد: دشمن برای اینکه جای قاتل و شهید را عوض کند، دست به جنگ رسانه ای زده و می خواهد قاتل ۵ هزار کودک را مظلوم جلوه دهد.

وی در پایان گفت: به فضل خدا پیروزی ملت فلسطین زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) خواهد شد و ملت ما به همراه ملت های مظلوم منطقه به امامت امام المسلمین در قدس نماز خواهیم خواند و سجده شکر به جا خواهیم آورد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha