شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمدصادق علیپور ، عضو گروه «فلسفه برای کودکان» مجمع عالی حکمت اسلامی قم

حوزه/ عضو گروه «فلسفه برای کودکان» مجمع عالی حکمت اسلامی گفت: فبک (فلسفه برای کودک) آمده است تا بخش مغفول نظام آموزشی که تفکر کردن است را مورد توجه قرار دهد و روش‌هایی را در اختیار معلمان و مربیان بگذارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، نشستی با موضوع «فبک اسلامی؛ چیستی و چرایی؟» امروز توسط مرکز تخصصی کلام اسلامی و تفسیر کرمانشاه با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه و مجمع عالی حکمت اسلامی قم برگزار شد.

دومین نشست، با موضوع چیستی فبک (فلسفه برای کودک)، به‌مناسبت بزرگداشت علامه طباطبایی (ره)، توسط مرکز تخصصی کلام اسلامی و تفسیر کرمانشاه با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه و مجمع عالی حکمت اسلامی قم به‌صورت ویدئو کنفرانس، با ارائه حجت الاسلام محمد صادق علیپور برگزار شد.

وی با مهم دانستن «تفکر»، آن را حلقه مفقوده برنامه درسی آموزش و پرورش دانست و اظهار داشت: در کنار مهارت‌های خواندن، نوشتن و محاسبات، تفکر نیز باید در فضای آموزشی به کودکان درس داده شود.

حجت‌الاسلام علیپور خاطرنشان کرد: فبک (فلسفه برای کودک) آمده است تا بخش مغفول نظام آموزشی که تفکر کردن است را مورد توجه قرار دهد و روش‌هایی را در اختیار معلمان و مربیان بگذارد.

تفکر، حلقه مفقوده برنامه درسی آموزش و پرورش است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha