یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب گفت: پرستاران بخش جدایی ناپذیر و از حلقه‌های مهم نظام سلامت هستند که لازم است مسئولان امر نسبت به حل مشکلات و سختی کار پرستاران بیش از پیش توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، امیرسرتیپ دوم عباس عظیمی فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب امروز در حاشیه آیین گرامیداشت روز پرستار با تبریک ولادت حضرت زینب کبری(س) و بزرگداشت مقام پرستار، اظهار داشت: سفیدپوشان جبهه سلامت حماسه سازان و جهادگران بی‌ادعایی هستند که خالصانه و با جان و دل برای سلامت جسمی و روحی مردم تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه ارزشمند حرفه پرستاری در نظام اسلامی، افزود: مدافعان سلامت شبانه روز در حال ایثار و فداکاری هستند که هیچ وصفی قادر به توصیف زحمات آنها نیست.

فرمانده منطقه پدافندهوایی شمالغرب، سلامت نیروی انسانی را از واجبات نیروهای مسلح دانست و خاطرنشان کرد: همکاران ما در حوزه بهداشت و درمان با استفاده از تمام ظرفیت‌ها در راستای آرامش و سلامت کارکنان گام بر می‌دارند که این امر مهم تأثیر مستقیمی در اعمال فرماندهی و اجرای موفقیت آمیز ماموریت‌های محوله دارد.

سرتیپ دوم عظیمی از پرستاران به‌عنوان منادیان سلامت یاد کرد و گفت: پرستاران بخش جدایی ناپذیر و از حلقه‌های مهم نظام سلامت هستند که لازم است مسئولان امر نسبت به حل مشکلات و سختی کار پرستاران بیش از پیش توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha