یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام درویشی

حوزه / حجت الاسلام درویشی گفت: حضرت زینب (س) تنها یک پرستار نبود بلکه الگوی بارزی از یک زن فعال و بهترین الگو برای بانوان است.

حجت‌الاسلام محمد درویشی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بستک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، با تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب(س)، اظهار داشت: حضرت زینب(س) نمونه کامل صبر و ایثار است.

وی افزود: پرستاران زحمت‌کش در عرصه سلامت، بانوان و دختران ما، به تأسی از ویژگی‌های رفتاری آن بانوی بزرگ اسلام الگو برداری کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بستک، بیان کرد: پرستاران ما با اقتدا به حضرت زینب(س) در زمان شیوع بیماری کرونا از جان خود مایه گذاشتند و همواره بی‌منت خدمت کردند.

حجت‌الاسلام درویشی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: این حرفه، حرفه‌ای مقدس است چرا که پرستاران همواره در حال کمک به انسان‌ها هستند.

وی ادامه داد: حضرت زینب(س) تنها یک پرستار نبودند، بلکه الگوی بارزی از یک زن فعال و بهترین الگو برای بانوان هستند.

وی با اشاره به ویژگی‌های بارز این بانوی بزرگ، تاکید کرد: آن حضرت تربیت شده در مکتب حضرت علی(ع) است و بانویی مومنه، ولایتمدار، فداکار، شجاع و حمایت کننده از دین مقدس اسلام در زمان امام زمان خود بوده است و حضرت زینب(س) نیز پاسدار فرهنگ عاشورا و الگوی پرستاران است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha