یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نمایشگاه

سردار عمومهدی گفت: بسیج نوعی فرهنگ و تفکر است که خدمت به دیگران را آسان می‌کند و باعث می‌شود بتوانیم در امر خدمت به دیگران قدم‌های خوبی برداریم. هر جا که فرهنگ و تفکر بسیج وجود دارد، مشکلات کمتر است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، به نقل از روابط عمومی سپاه، سردار مرتضی عمو مهدی امروز سه شنبه سی‌ام آبان در افتتاحیه نمایشگاه «به توان مردم» در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار کرد: بسیج یک نوع فرهنگ و تفکر و مساوی با مردم است، مردمی که دوست دارند برای خودشان و دیگران قدمی بردارند و کاری انجام دهند.

وی افزود: بسیج نوعی فرهنگ و تفکر است که خدمت به دیگران را آسان می‌کند و باعث می‌شود بتوانیم در امر خدمت به دیگران قدم‌های خوبی برداریم. هر جا که فرهنگ و تفکر بسیج وجود دارد، مشکلات کمتر است و جایی که تفکر بسیجی نیست و کارها به صورت اداری و دولتی انجام می‌شود، شاهد نارضایتی مردم هستیم و نمی‌توانند کار خود را به خوبی پیش ببرند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: بسیج در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی ورود پیدا کرده است و آنجایی که احساس کرده عده‌ای هستند که تمایل دارند خدمتی به جامعه بکنند اما بستر و زمینه برایشان فراهم نیست این بستر و زمینه را فراهم کرده است.

عمو مهدی اظهار کرد: برای مثال در همین نمایشگاه، بچه‌های بسیج در حوزه اقتصاد مقاومتی به مردم آموزش‌های اشتغال و اقتصاد مقاومتی می‌دهند، در حوزه کارگری کاری که بسیج کارگران انجام می‌دهد این است که مثلاً کارگران یک شیفت کاری‌شان را به هموطنان نیازمند خود هدیه می‌کنند و یا اردوهای جهادی برگزار می‌کنند و برای خدمت به مردم به روستاها می‌روند.

وی افزود: در حوزه امنیت، بچه‌های بسیج برای برقراری نظم، امینت و آرامش مردم کار می‌کنند و در حوزه کشاورزی، مهندسین کشاورزی ما به مردم آموزش می‌دهند که چطور بهتر کشاورزی کنیم و مصرف آب کمتر و بهره برداری بیشتری داشته باشیم.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: در فضای مجازی به مردم آموزش سواد رسانه‌ای داده می‌شود و اینکه در رسانه محله مشارکت داشته باشند، در حوزه‌های علمی نیز بچه‌های بسیج در راستای رشد و ارتقای سطح علمی جوانان و نوجوانان کار می‌کنند.

عمو مهدی تصریح کرد: در بحث آسیب‌های خانواده نیز ما مرکز مشاوره بسیج را داریم و در پایگاه‌های بسیج حلقه‌های تربیتی برگزار می‌شود و حقوقدانان بسیج به کمک مردم می‌شتابند تا آنها را در زمینه مشکلات حقوقی شأن راهنمایی کنند و تمام این خدمات به صورت جهادی انجام می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha