یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کمیته امداد

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین عرفانی گفت:  کمیته امداد در رسیدگی به فقرا و نیازمندان در کشور پیشرو است و امروز اولویت اصلی همه مسئولان باید کمک و رسیدگی به نیازمندان جامعه باشد و همگان برای از بین بردن فقر و کاهش آن تلاش کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی مدیر حوزه علمیه استان قزوین امروز در بازدید از موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان قزوین که در محوطه لشگر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: ان‌شاءالله با هماهنگی مسئولان و مردم و اهتمام مسئولان به اولویت قرار دادن نیازمندان و ضعفا، این گره‌ها باز شود و شاهد رفع مشکلات باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی به آیات و روایاتی درباره کمک به محرومان اشاره کرد و گفت: امام باقر(ع) می‌فرماید خداوند متعال به کار و عبادتی بهتر و محبوب‌تر از این عبادت سفارش نکرده که انسان، مؤمنی را خوشحال کند.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: رسیدگی به امور نیازمندان به‌ویژه در این شرایط سخت کاری، ارزشمند و البته ضروری است و امیدواریم با همدلی مضاعف برای خدمت رسانی هر چه بیشتر همه در این امر مشارکت کنیم.

وی ادامه داد: یاری رسانی به‌نیازمندان و محرومان از تأکیدات و دستورات دین مبین اسلام و اهل بیت(ع) است، بنابراین نیاز است مردم مومن و نوع‌دوست استان قزوین نسبت به این مسئله مهم توجه ویژه داشته باشند و هر فرد به‌میزان توان مالی از نیازمندان حمایت کند.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی اظهار کرد: گسترش کارکردهای معرفتی دستگیری از مستمندان و در مجموع کمک‌های مومنانه در جامعه اسلامی برگرفته از مکتب اهل بیت(ع) است که این مهم باید در جامعه نهادینه شود.

اولویت اصلی همه مسئولان کمک و رسیدگی به نیازمندان جامعه باشد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha