دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
به برکت تفکر و روحیه بسیجی ایران اسلامی از گردنه‌های سخت عبور کرد

حوزه/نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کشور توانست از گردنه و بحران خطرناک اقتصادی عبور کند، گفت: این مهم به برکت بیداری و حضور فعال بسیج در همه عرصه‌ها اتفاق افتاد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، آیین بزرگداشت هفته بسیج و تجلیل از طلاب و روحانیون بسیجی پایگاه‌های حوزه‌های علمیه «برادران و خواهران» با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد،مسئولین نهادهای حوزوی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان در حسینیه حاج قاسم سلیمانی مدرسه علمیه علی بن موسی الرضا علیه السلام شهر یاسوج برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: هدف از تشکیل بسیج آمادگی عمومی برای دفاع از اسلام، سرزمین، حریت و آزادی ملت است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: توطئه‌های زیادی توسط کشورهای استکباری علیه انقلاب اسلامی طراحی شد که جنگ تحمیلی، کودتا، ترور، تحریم اقتصادی و ... بخشی از این توطئه‌ها بود اما در نتیجه به شکست دشمن و قوی‌تر شدن کشور انجامید.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تحریم اقتصادی کمرشکن توسط دشمن و با بیان اینکه کشور توانست از گردنه و بحران خطرناک اقتصادی عبور کند، ابراز داشت: این مهم به برکت بیداری و حضور فعال بسیج در همه عرصه‌ها اتفاق افتاد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه گفت: زمانی یک حکومت شکست می‌خورد و یک مدیریت انحرافی حاکم می‌شود که مردم دچار خواب و غفلت شده باشند. الحمدلله مردم ما بیدار و از توطئه‌های دشمنان کاملاً آگاه هستند.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه ایران اسلامی از گردنه‌های مشکلات عبور کرده است، گفت: این افتخارات به برکت تفکر و روحیه بسیجی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: بسیج در زمینه محرومیت زایی، دفاع از مظلوم، عمران و آبادانی و ارائه خدمات اجتماعی و فرهنگی خوب عمل کرده و باید این اقدامات ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه تفکر و حرکت بسیج نه تنها در ایران بلکه در دیگر کشورها نیز وجود دارد، ادامه داد: امروز می‌بینیم که در همه جهان علیه وحشی‌گری اسرائیل که هیچ خط و مرزی نمی‌شناسد و برای حمایت از مردم غزه در کشورهای آمریکا، انگلیس و فرانسه علیه این رژیم غاصب صهیونیستی آغاز شده است.

در ادامه حجت‌الاسلام سیاوش علیزاده مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و ۳۴ شهید روحانی و تبریک هفته بسیج ابراز کرد: لازم است بسیج طلاب و روحانیون با سایر اقشار بسیج در جهت پویایی جامعه در ارتباط باشد.

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر نقش مهم بسیج اصناف گفت: تأمین مایحتاج جامعه بر عهده این قشر است و ضروری است در جهت رفع مشکلات جامعه ارتباط بیشتری برقرار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha