یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی - رئیس جمهور

رئیس جمهور در دوازدهمین نشست هیئت رئیسه و کمیسیون‌های مجلس خبرگان رهبری با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، بر حضور پرشور مردم در انتخابات تأکید کرد و گفت: ما امروز مجلس قوی می‌خواهیم؛ مجلس موجب ریل گذرای متقن برای کشور و نظارت اثربخش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی امروز در دوازدهمین نشست هیئت رئیسه و کمیسیون‌های مشترک مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به آتش بس موقت در غزه گفت: دشمن صهیونیستی مفتضحانه شکست خورد و مقاومت مردم فلسطین به پیروزی رسید و ایستادگی مردم فلسطین جواب داد.

بیشتر بخوانید:

گزارش آیت الله حسینی بوشهری از اقدامات انتخاباتی دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

رئیس جمهور با اشاره به اهداف دشمن صهیونیستی در از بین بردن مردم، تصرف غزه و شکست حماس و مقاومت، اظهار کرد: صهیونیست‌ها در این جنگ نابرابر به هیچ یک از اهداف خود نرسیدند و با کشتن کودکان، زنان و مردم بی گناه و ایجاد ویرانی موجب نفرت مردم جهان شدند.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، بر حضور پرشور مردم در این دو انتخابات تأکید کرد و گفت: ما امروز مجلس قوی می‌خواهیم؛ مجلس موجب ریل گذرای متقن برای کشور و نظارت اثر بخش خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تصریح کرد: مجلس خبرگان رهبری ضامن تداوم انقلاب اسلامی و نظام و تحقق آرمان‌های امام(ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.

امروز به مجلس قوی با نظارت اثربخش نیاز داریم

تکمیل می شود ...

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha