دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به اینکه امروز جبهه مقاومت در منطقه در نبرد با استکبار به نوعی از بسیج الگوپذیری کرده است، گفت: روحیه بسیجی همواره باعث ترقی، توسعه و ایمان بیشتر می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سید موسی محمودی مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار امشب به‌مناسبت هفته بسیج در دیدار با جمعی از بسیجیان و طلاب بسیجی شهرستان بیجار، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: امروز به شکل‌های مختلف هر یک از افراد جامعه ایران خود یک بسیجی محسوب می‌شوند و این امر را می‌توان در روحیه انقلابی ملت بزرگ ایران دید.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: ملت ایران با از خود گذشتگی و حرکت در مسیر امامین انقلاب، تاکنون این انقلاب و نظام را در مقابل دشمنان کینه توز حمایت کرده‌اند، لذا شاید تمامی ملت ایران عضو بسیج نباشند و یا کارت عضویت بسیج نداشته باشند، ولی هر یک از آنان در عمل یک بسیجی محسوب می‌شوند.

وی تصریح کرد: امروز بسیج در کشور به‌عنوان یکی از بزرگترین و مردمی‌ترین نهادها شناخته می‌شود و در بسیاری از بحران‌ها و مواقع مورد نیاز نیز شاهد حضور این نهاد بوده و هستیم که نمونه آخر آن نیز حضور گروه‌های بسیجی در بحث مبارزه با بیماری کرونا در کشور بود، تا جایی که بسیاری از آنها در مبارزه با این بیماری منحوس جان خود را از دست دادند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به اینکه امروز جبهه مقاومت در منطقه در نبرد با استکبار به نوعی از بسیج الگوپذیری کرده است، گفت: روحیه بسیجی همواره باعث ترقی، توسعه و ایمان بیشتر می‌شود، به بیان دیگر اکنون رزمندگان جبهه مقاومت با داشتن روحیه انقلابی و بسیجی در مقابل دشمن صهیونیستی قرار گرفته‌اند و صدمات و خسارات بسیاری بر این دولت اشغالگر وارد کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: نباید بسیج را تنها منحصر به یک نیروی نظامی دانست بلکه بسیج ارگانی وسیع و فراگیر است که در تمامی حوزه‌ها بدون هیچگونه چشم‌داشتی نقش آفرین بوده و هست، بنابراین یکی از نعمت‌های انقلاب اسلامی و نیز یکی از درایت‌های امام خمینی(ره) دستور تشکیل بسیج می‌باشد.

استاد حوزه علمیه کردستان خاطرنشان کرد: نیروهای بسیجی باید امروز برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن به سلاح علم و دانش و آشنایی با فضای مجازی و به‌ویژه جنگ ترکیبی دشمنان این انقلاب به خوبی مجهز شوند و بی‌گمان رمز پیروزی این انقلاب در مقابل دشمنان و بدخواهان، افزایش بصیرت و بینش ملت به ویژه بسیجیان می‌باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha