سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
سیدعلی حسینی امام جمعه دیر

حوزه/ امام جمعه دیّر گفت: امروز حضور پای صندوق های رای اگر نگویم با ایثارگری ایثارگران برابری می کند، کمتر از آن نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیّر عصر امروز در مراسم آبروی محله و یادواره شهیدان حسین دوراهکی و علی بردستانی از شهدای محله سید صفا دیّر با تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: امروز هم به فرهنگ و تفکر بسیجی و صفا، تواضع و روحیه جهادی، مسئولیت شناسی و ولایتمداری نیاز داریم.

امام جمعه دیّر افزود: این دو شهید نیز تفکر بسیجی داشتند و بسیجی بودند و برای خدا و در راه خدا حرکت کردند و در مقابل دشمن ایستادند.

وی بیان کرد: ملت ایران در دوران دفاع مقدس با روحیه فداکاری و ایثارگری و شهادت طلبی بر دشمن غلبه کرد.

به گفته حجت الاسلام حسینی، دشمنان می خواستند انقلاب اسلامی را نابود کنند تا اسلام را هم به تبع آن به نابودی بکشند، اما رزمندگان و شهدا در دفاع مقدس از ارزشمندترین ارزش ها یعنی دین، اعتقادات، باورها و سرزمین ایران اسلامی دفاع کردند.

امام جمعه دیّر با تاکید بر اینکه استقلال، امنیت و کرامت ما به برکت فداکاری شهدای عزیز است، گفت: ملت ما از شهدا و خانواده شهدا الهام گرفتند و خون شهیدان به جهانیان درس مقاومت داد و امروز مقاومت مردم غزه دنیا را مات و مبهوت کرده است.

وی با بیان اینکه ملت ایران امروز الهام بخش مردم غزه است و هرچند آمریکا و کشورهای غربی حامی جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی هستند، عنوان کرد: امروز هم به روحیات دوران دفاع مقدس و آن معنویت ها نیاز داریم.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: امروز حضور پای صندوق های رای اگر نگویم با ایثارگری ایثارگران برابری می کند، کمتر از آن نخواهد بود چرا که دشمن همه توان خود را گذاشته که مردم را از آمدن پای صندوق های رای باز دارد.

وی افزود: حضور شما در صحنه انتخابات پاسداری از خون شهدا و آرمان های والای امام و شهدا است و هرکس که قلم و بیان و تاثیرگذاری در جامعه دارد برای حضور مردم در انتخابات استفاده کند.

امام جمعه دیّر یادآور شد: هدف ما از حضور در یادواره ها علاوه بر تجلیل از شهدا، انتقال فرهنگ ایثارگری و شهادت طلبی به نسل امروز و فردایمان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha