شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
کد خبر: 1121052
۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
امام جمعه کاکی

حوزه/ امام جمعه کاکی گفت: اساس تبیین، شناخت است و در دل تفکر دینی هم مفاهیمی چون تبلیغ و تبیین وجود دارد، ولی برخی خود را درگیر مفهوم‌های ضمنی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، با برنامه ریزی دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در مقاومت بسیج دانش آموزی الهادی(ع) بخش کاکی صبح امروز دوره تربیت و تعالی ناحیه‌ای فرهنگیان بسیجی برگزار شد.

حجت الاسلام حسین حسین پور امام جمعه بخش کاکی در این نشست به ضرورت توجه به تحقق جهاد تبیین اشاره کرد و اظهار داشت: اساس تبیین، شناخت است و در دل تفکر دینی هم مفاهیمی چون تبلیغ و تبیین وجود دارد، ولی برخی خود را درگیر مفهوم‌های ضمنی کرده‌اند.

وی افزود: برخی اوقات برای تبیین بعضی حقایق نیاز به کارهای عملی در حوزه‌های گوناگون است و گه‌گاهی هم برخی امورات عملی انجام‌گرفته و دستاوردها نیازمند تبیین است که این اقدام ترکیبی می‌تواند اثربخشی تبیین بر افکار عمومی را افزایش دهد.

امام جمعه کاکی، با اشاره به اینکه تربیت اسلامی نیروهای جوان و پاک به‌منظور ایجاد توانایی و آمادگی فکری و معنوی لازم در آن‌ها برای حراست و دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن بسیار ارزشمند است، ادامه داد: محیط جامعه با آسیب‌های گوناگونی مواجه است و برای کاهش این مشکلات و آسیب‌ها باید درصدد کمک به جامعه و شکوفایی آن برآمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha