چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
بسیج

حوزه/ سردار معروفی، دشمن شناسی بسیجیان را برگ برنده ملت ایران در برابر تهدیدات دشمنان اسلام و انقلاب برشمرد و گفت: بسیج یک تفکر، آرمان و اندیشه است و تفکر بسیج از عاشورا سرچشمه می‌گیرد و بن بست شکن است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین امروز در همایش بسیجیان خرم آباد با عنوان شکوه اقتدار در مصلای الغدیر شهرستان، با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: بسیجیان در طول تاریخ انقلاب خالصانه و جهادی در همه عرصه‌ها به مردم خدمت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان بدون هیچ چشم‌داشتی با تلاش شبانه روزی در راه حفظ اعتلای روزافزون نظام به مردم خدمت می‌کنند، یادآور شد: بسیجیان با لبیک به ندای امامین انقلاب همواره در تمام صحنه‌های نظام در راه جانفشانی از دستاوردهای انقلاب در صحنه بوده و هستند.

معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین، با بیان اینکه تقوا، اخلاص، دشمن شناسی و استکبارستیزی از ویژگی‌های بارز بسیجیان است، خاطرنشان کرد: بسیجیان همواره در طول عمر بابرکت انقلاب اسلامی در مقابل جنگ نابرابر دشمنان ایستادگی کرده و امروز نیز در جنگ ترکیبی دشمنان علیه کشور، خدمت رسانی و جانفشانی می‌کنند.

سردار معروفی، دشمن شناسی بسیجیان را برگ برنده ملت ایران در برابر تهدیدات دشمنان اسلام و انقلاب برشمرد و یادآور شد: بسیج یک تفکر، آرمان و اندیشه است و تفکر بسیج از عاشورا سرچشمه می‌گیرد و بن بست شکن است.

وی اصالت محور بودن بسیجیان را از ویژگی‌های بارز بسیجیان برشمرد و بیان کرد: بسیجیان در راه حفظ و اعتلای آرمان‌های نظام جان خود را در طبق اخلاص می‌گذارند.

معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین، با بیان اینکه مردمی بودن از دیگر ویژگی‌های بارز بسیجیان است، یادآور شد: بسیجیان با بصیرت و دشمن شناسی تمام توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی می‌کنند.

سردار معروفی خاطرنشان کرد: بسیجیان همواره حافظان اهداف و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی هستند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha