چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
ی

حوزه / امام جمعه بخش کویرات با اشاره به اینکه در ماجرای حمله اسرائیل به بیمارستان‌های غزه ثابت شد غرب طرفدار حق و مظلوم نیست و تنها به دنبال منافع خود می‌باشد، گفت: غرب هر جا منافعش حکم کند و در راستای اهدافش باشد، ورود می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه ابوزیدآباد در مصلای این شهر، ضمن گرامی داشت هفته بسیج، اظهار داشت: حضرت امام(ره) فرمودند بسیج لشکر مخلص خداست، این تعابیر خیلی بلند و مسئولیت آفرین است به این معنا که هرجا وظیفه‌ای باشد، بسیجی آنجا حاضر است و این حضور در صحنه از افتخارات بسیجیان ماست.

وی افزود: از ویژگی‌های بارز بسیجیان مخلص خدایی، همین حضور آگاهانه و با بصیرت و زمان شناسانه است.

امام جمعه بخش کویرات آران و بیدگل، با بیان اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری بسیج یک حرکت احساسی و مقطعی نیست، بلکه متکی به دانستن و فهمیدن، یعنی شاخص‌ترین شاخصه بسیج و بسیجی، همان بصیرت و آگاهی است، یادآور شد: فرمانده معظم کل قوا فرمودند، شجره طیبه بسیج از ماندگارترین یادگاران امام راحل عظیم الشأن است.

حجت الاسلام قاسمی با بیان اینکه با گذشت ۴۴ سال از تشکیل بسیج، شاهد و ناظر برکات و آثار فراوان آن در سطح کشور و حتی منطقه غرب آسیا و کشورهای اسلامی هستیم، اظهار کرد: با صدای رسا به جهانیان اعلام می‌کنیم تا بسیجیان قهرمان شجاع و نترس و تا تفکر بسیجی وجود دارد، ایران مقتدر اسلامی هیچگاه در برابر شما سر خم نخواهد کرد و همچنان تا آخرین قطره خون خود و تا آخرین لحظه حیات از نظام و انقلاب و دستاوردهای آن با تمام وجود حفاظت و حراست می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم دیگر پای اجانب و بیگانگان به این مملکت باز شود.

امام جمعه بخش کویرات، با بیان اینکه به دنبال تشکیل بسیج جهان اسلام و اجرای وصیت امام راحل در به اهتزاز در آوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران و پرچم لا اله الا الله و محمد رسول الله بر قلل مرتفع جهان هستیم، خاطرنشان کرد: صبر، ایستادگی، مقاومت، توصیه به حق، مرزبندی با دشمنان، روحیه جهادی، استکبار ستیزی، خدمت به مردم و حرکت در مسیر مقام معظم رهبری که همان مسیر امام و شهدا و عاشوراست، تنها راه رسیدن به این موفقیت بزرگ است.

حجت الاسلام قاسمی، به حمایت آشکار کشورهای غربی و مستکبر همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان از رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: آمریکای جنایتکار و کشورهای غربی وقتی می‌بینند در مقابل جبهه مقاومت رشته کار از دست آنها خارج شده و با شکست روبرو شده‌اند، از این رژیم کودش به‌صورت همه جانبه حمایت می‌کنند.

امام جمعه بخش کویرات، با بیان اینکه همه مستکبران در برابر جبهه مستحکم مقاومت در فلسطین به میدان آمده‌اند، خاطرنشان کرد: در این جنگ نابرابر حدود چند هزار کودک بی‌گناه و هزاران زن و مرد سالخورده و غیر نظامی غزه به شهادت رسیده‌اند.

حجت الاسلام قاسمی، با انتقاد از سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر نسل‌کشی و کودک‌کشی صهیونیست‌ها در غزه، تصریح کرد: باید این سوال را از مدعیان حقوق بشر پرسید که آیا کودکان و زنان فلسطینی انسان نیستند.

امام جمعه بخش کویرات اظهار کرد: این جنایتکاران نه تنها به بیمارستان‌ها حمله می‌کنند که برق، گاز و امکانات اولیه پزشکی را نیز قطع می‌کنند، لذا باید از افرادی که مدام و به هر بهانه‌ای دم از حقوق بشر می‌زنند پرسید که امروز آنها کجا هستند و چرا حرفی از حقوق این کودکان بی‌پناه نمی‌زنند.

وی با اشاره به اینکه در ماجرای حمله اسرائیل به بیمارستان‌های غزه ثابت شد غرب طرفدار حق و مظلوم نیست و تنها به دنبال منافع خود می‌باشد، بیان کرد: غرب هر جا منافعش حکم کند و در راستای اهدافش باشد، ورود می‌کند.

حجت الاسلام قاسمی، به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با ورزشکاران و مدال آوران اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند، رژیم صهیونیستی در این حادثه طوفان الاقصی ضربه فنی شد و این باخت سنگین با بمباران جبران نمی‌شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha