یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جلسه طلاب اردکان

حوزه/ حجت الاسلام مؤمنی گفت: علیرغم تهدید رژیم صهیونیستی از سوی یمن و موشک هایی که از سوی این کشور پرتاب می شود، حرکتی از سوی اسرائیل علیه آنان صورت نمی گیرد؛ چراکه ترس از قدرت ایمان مردم یمن دارند و ترس از آنان در دل یهود افتاده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام مؤمنی در جلسه طلاب و فضلای اردکانی مقیم قم که در حسینیه مجتمع علامه طباطبایی قم برگزار شد، اظهار داشت: امروز دو جریان مستضعفین و مستکبرین در بالاترین مرحله نبرد خود قرار دارند که شاید بتوان گفت تاکنون به این شکل سابقه نداشته است.

وی اظهار داشت: امروز تفکر بسیجی در حال گسترش در دنیاست و شاهد حضور گسترده مردم در کل دنیا برای حمایت از مظلومین و مستضعفین غزه و فلسطین هستیم.

سخنران این جلسه ابراز داشت: یکی از نکات بسیار مهم پس از گذشت ۴۸ روز از عملیات طوفان الاقصی، مقاومت و پایداری مردم برخی کشورها همچون مردم یمن است که علیرغم کمترین امکانات، پرشورترین اجتماعات را برگزار می کنند.

حجت الاسلام مؤمنی خاطرنشان ساخت: علیرغم تهدید رژیم صهیونیستی از سوی یمن و موشک هایی که از سوی این کشور پرتاب می شود، حرکتی از سوی اسرائیل علیه آنان صورت نمی گیرد؛ چراکه ترس از قدرت ایمان مردم یمن دارند و ترس از آنان در دل یهود افتاده است.

وی بیان داشت: امروز نتیجه عملیات طوفان الاقصی، بیدارشدن مردم دنیا و شکسته شدن هیمنه صهیونیست و استکبار جهانی است.

کارشناس مسائل انقلاب اسلامی اظهار داشت: در حال حاضر، قدرت مقاومت به جایی رسیده که آمریکا از تهدید سیدحسن نصرالله برای زدن ناو آمریکایی، ترس واقعی دارد و نخست وزیر عراق را به ایران فرستاد تا وساطت کند.

چرا اسرائیل به حملات یمن پاسخ نمی‌دهد؟

حجت الاسلام مؤمنی ابراز داشت: امروز تقویت قدرت ایمان و امید از ضروریات کشور ماست و متأسفانه برخی در کشور به دنبال خالی کردن دل مردم و به دنبال دادن آدرس غلط هستند.

وی خاطرنشان ساخت: امروز رهبر معظم انقلاب در سخنرانی های خود از شکستن هیمنه پوشالی غرب و استکبار خبر می دهد؛ اما برخی در داخل کشور آدرس غلط داده و بیان می کنند که مردم از جنگ خسته شده اند.

سخنران این جلسه بیان داشت: امروز با شبهه و سؤال، اراده ها را سست می کنند و جنگ، جنگ اراده هاست و جنگ ترکیبی را از سال گذشته به راه انداخته اند و همچنان هم ادامه دارد.

حجت الاسلام مؤمنی اظهار داشت: وظیفه ما در این عرصه و جنگ، جهاد تبیین است که رهبر معظم انقلاب دستور به آن داده اند و باید با دانشجو، دانش آموز، خانواده ها و .... صحبت کرده و صحنه را روشن نماییم.

کارشناس مسائل انقلاب اسلامی در پایان ابراز داشت: امروز فضای مجازی، ذهن ها را درگیر خود کرده و هیچ چیزی جای گفت‌وگوهای حقیقی و چهره به چهره را نخواهد گرفت.

گفتنی است، حجت الاسلام مشکی‌باف، کارشناس روابط بین الملل نیز در این جلسه به بیان نکاتی پیرامون مسئله فلسطین و غزه پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha