سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
طلاب و روحانیون بسیجی بوشهر

حوزه/ جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیون بسیجی استان بوشهر به همت حوزه علمیه استان، بسیج طلاب و با مشارکت نهادهای عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح در اردوگاه امام خمینی(ره) کمیته امداد بوشهر برگزار شد.

حجت الاسلام مرتضی زارع مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر با اشاره به برگزاری دومین جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب و روحانیون بسیجی استان بوشهر گفت: این جشنواره با هدف ایجاد شور و نشاط در بین طلاب و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی استان بوشهر و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره طلبه شهید آرمان علی وردی در مرحله شهرستانی برگزار شد.

مسئول انجمن ورزشی طلاب استان بوشهر افزود: مرحله استانی دوم آذرماه همزمان با هفته بسیج و با حضور ۲۰۰ نفر از طلاب و روحانیون در اردوگاه فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) بوشهر و با همکاری سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه امام صادق(ع) و انجمن ورزشی طلاب استان برگزار شد.

وی بیان کرد: این جشنواره در چهار رشته فوتسال، تنیس روی میز، دارت و دو و میدانی برگزار شد که در رشته فوتسال تیم مدرسه علمیه امام خمینی (ره) بوشهر به مقام اول رسید و مدرسه چهارده معصوم (ع) برازجان نیز مقام دوم را کسب کرد.

حجت الاسلام زارع ابراز کرد: در رشته تنیس روی میز مقام اول را عمران قاسمی و مقام دوم نیز به امید حقیقت منش هر دو از مدرسه چهاره معصوم(ع) برازجان رسید. علاوه بر این در رشته دارت مقام اول را صادقی از مدرسه چهاره معصوم(ع) برازجان از آن خود کرد و مقام دوم به موحد زاده از مدرسه امام خمینی (ره)بوشهر رسید.

مسئول انجمن ورزشی طلاب استان بوشهر با اشاره به نفرات برتر در رشته دو و میدانی گفت: در این رشته حسن محمدی فرد مهدی حیدری هر دو از مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان به ترتیب به مقام اول و دوم دست یافتند و راهی مسابقات کشوری شدند.

مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه نفرات و تیم‌های برتر جشنواره نیز با اهدای جوایز و لوح قهرمانی مورد تقدیر قرار گرفتند اظهار داشت: برگزیدگان استانی در بهمن ماه سال جاری به مرحله کشوری که در شهر اهواز برگزار می شود معرفی می شوند.

حجت الاسلام زارع در پایان با تقدیر از همه کسانی که در برگزاری این جشنواره مشارکت داشتند گفت: علاوه بر بسیج طلاب، دفتر نمایندگی ولی فقیه منطقه دوم دریایی، دفتر عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان و دفتر عقیدتی سیاسی ارتش همکاری خوبی در برگزاری این جشنواره داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha