دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1121903
۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران مازندران با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی بین طلاب خواهر این شهرستان گفت: جامعه ما امروز به طراوت و نشاط نیازمند است.

مهری رستمی معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران مازندران، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در مازندران، از برگزاری مسابقات ورزشی بین طلاب این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، همه آحاد مردم باید ورزش را جدی بگیرند و آن را برای سلامتی خود یک ضرورت و کار لازم به حساب بیاورند، زیرا جامعه ورزشکار، جامعه‌ای پر تلاش، با نشاط و زنده خواهد بود و جامعه ما امروز به این طراوت و نشاط نیازمند است.

وی ادامه داد: این معاونت با همکاری مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) ساری، واحد تربیت بدنی بسیج بیت الزهرا(س) و سایر مدارس علمیه خواهران مازندران، مسابقات ورزشی در رشته‌های والیبال، تیراندازی و دارت را بین طلاب این مدارس برگزار کرد و در هر رشته افراد برگزیده مشخص و تقدیر شدند.

رستمی تأکید کرد: با توجه به چشم انداز حوزه‌های علمیه خواهران و برنامه ۵ساله در راستای برنامه‌ریزی برای ارتقای امور سلامت جسم و جان طلاب و اهمیت ورزش در این مسیر، در تمامی مدارس علمیه استان گروه‌های ورزشی در رشته‌های مختلف مانند والیبال شکل گرفته و در طول سال تحصیلی، تمرینات لازم برای پیشرفت خود در رشته‌های ورزشی را انجام می‌دهند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha