دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام محمود اسدی

حوزه/ امام جمعه دیلم گفت: امروز برای گسترش و انتشار مفاهیم ناب تشیع و کلام نورانی ائمه اطهار علیهم السلام بیش از پیش نیازمند ایجاد زیر ساخت و حمایت های مردمی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیین کلنگ زنی زینبیه روستای کنارکوه از توابع شهرستان دیلم امروز با حضور حجت‌الاسلاماسدی امام جمعه این شهر انجام شد.

حجت الاسلام محمود اسدی امام جمعه دیلم در این مراسم گفت: بنیان خیر و ایجاد کار خیر به فرمایش نبی گرامی اسلام یک حرکت دنباله دار و حسنه جاری است و تا مادامی که این کار ادامه دارد حسنه برای بانی آن ثبت می شود.

امام جمعه دیلم افزود: امروز برای گسترش و انتشار مفاهیم ناب تشیع و کلام نورانی ائمه اطهار علیهم السلام بیش از پیش نیازمند ایجاد زیر ساخت و حمایت های مردمی هستیم، به عبارتی فرهنگ ناب تشیع امروز در مبارزه بزرگ حق و باطل واقع شده است که تمام کفر با تمام تجهیزات و امکانات در یک جبهه و حق هم با تمام خود در یک جبهه واقع شده است.

حجت الاسلام اسدی با بیان اینکه امروز باید برای تبلیغ حق باید تمام توان مردم را پای کار اسلام بیاوریم گفت: از فعالین این حوزه تقاضا دارم که یاریگر مردم در انجام اینگونه کارها باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha