شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سردار منصور شوقانی

حوزه/ فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تأکید بر اینکه سیره زندگی شهدا و آرمان انقلابی آنان باید در جامعه امروزی ترویج شود، گفت: ایجاد تمدن نوین اسلامی و تحقق دولت اسلامی مهم ترین وظیفه بسیجیان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، سردار منصور شوقانی، در یادواره شهدای کارمند شهرستان گرمسار اظهار داشت: حجاب و عفاف، خانواده و حفظ و حراست از ارزش های دینی و انقلابی مهم ترین دغدغه شهدا در دوران دفاع مقدس بوده است.

وی با بیان اینکه ولایت مداری و گوش به فرمان ولی فقیه از ویژگی بارز شهدا بود، تصریح کرد: سیره زندگی شهدا و آرمان انقلابی آنان باید در جامعه امروزی ترویج شود.

فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه همه ما باید گوش به فرمان ولی امر باشیم تا بتوانیم آسیب های اجتماعی را کمتر کنیم، خاطرنشان کرد: شهدا جان خود را از دست دادند تا انقلاب اسلامی زمینه ساز تمدن نوین اسلامی باشد.

وی افزود: اکنون همه ما وظیفه داریم در راستای اهداف عالی انقلاب اسلامی که تحقق دولت اسلامی است کمک کنیم.

ایجاد تمدن نوین اسلامی و تحقق دولت اسلامی مهم ترین وظیفه بسیجیان است

سردار شوقانی، بسیج را یک جایگاه امن برای نظام دانست و گفت: در طول سال هایی که گذشت بسیج توانسته تمام تهدید های دشمن علیه این نظام را به فرصت تبدیل کند.

وی در پایان تشکیل جامعه اسلامی و در نگاه وسیع تر زمینه سازی برای تمدن نوین اسلامی را از اهداف عالی این مجموعه برشمرد و یادآور شد: تبدیل مجموعه بسیج به بسیج جهانی نیز در دستور کار رده های مقاومت بسیج قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha