یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
زاهددوست

حجت الاسلام زاهددوست با بیان اینکه تهیه یک نظام مسائل برای هیئات مذهبی لازم است، گفت: یکی از مشکلات هیئات فقر محتوایی و معرفتی است از این رو بهره‌گیری از ظرفیت یک روحانی و عالم دین برای تبیین مسائل دینی در هر هیأت ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست عصر امروز در نشست رؤسای هیئات مذهبی شهرستان های استان که با حضور حجت‌الاسلام قادری مدیرکل تبلیغات اسلامی و نوشادی رئیس شورای هیئات مذهبی کشور در سالن جلسات شهرداری خورموج برگزار شد، اظهار کرد: ایام فاطمیه فرصتی مناسب برای تبیین هرچه بیشتر ابعاد شخصیتی حضرت زهرای مرضیه(س) و سبک زندگی آن بانوی بزرگوار است.

امام جمعه خورموج افزود: اولین وظیفه ما معرفت و شناخت شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) است.

به گفته وی، هیئات مذهبی نقش مهمی در پیروزی انقلاب و همچنین در دفاع مقدس داشتند و در صحنه های مختلف اجتماعی از جمله مقابله‌ با ویروس منحوس کرونا نیز نقش آفرین بودند.

حجت الاسلام زاهددوست با بیان اینکه تهیه یک نظام مسائل برای هیئات مذهبی لازم است اظهار کرد: یکی از مشکلات هیئات فقر محتوایی و معرفتی است از این رو بهره‌گیری از ظرفیت یک روحانی و عالم دین برای تبیین مسائل دینی در هر هیأت ضرورت دارد.

وی ابراز داشت: در شرایط تهاجم فرهنگی و القاء شبهات، هیئات مذهبی باید با محوریت روحانیت به مرکزی برای پاسخگویی به شبهات اعتقادی و سیاسی تبدیل شوند.

حجت الاسلام زاهددوست گفت: نفوذ جریان‌های ناسالم سیاسی در هیئات مذهبی آسیب جدی است که نیازمند مراقبت، هوشیاری و بصیرت افزایی است.

وی بیان داشت: هیئات مذهبی برای مشارکت حداکثری در انتخابات می توانند نقش مهمی ایفا کنند و باید به وظیفه خود عمل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha