دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ مراسم رونمایی از کتاب های نهادینه سازی ارزش ها

حوزه/ در نشستی با حضورآیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه و معلمان و پژوهشگران موسسه تربیتی توحید قم از ۸ کتاب با موضوع نهادینه‌سازی ارزش‌ها رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در نشستی که با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه، و معلمان و پژوهشگران موسسه تربیتی توحید قم که امشب در این موسسه برگزار گردید، از ۸ کتاب با موضوع نهادینه سازی ارزش‌ها رونمایی شد.

بر اساس این گزارش: حجت الاسلام والمسلمین فرهادیان در این نشست ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های موسسه توحید گفت: این کتاب‌ها برای مقاطع پیش دبستانی تا متوسطه اول و با هدف تحقق تحول در نظام پرورشی مدرسه بر اساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب طراحی و چاپ شده است.

آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه نیز در این مراسم، توجه به تربیت اسلامی و حمایت از نخبگان را دو اولویت مهم و اساسی برای پیشبرد اهداف علمی و توسعه محور دانست.

وی با اشاره به اینکه باید نظریه کلان مؤسسه فرهنگی تربیتی توحید تدوین شود، اظهار داشت: این اتفاق دارای ارزش بسیاری است که باید هرچه زودتر رقم بخورد.

مدیر حوزه‌های علمیه با بیان اینکه نظامات تربیتی نیازمند بازکاوی و بازشناسی مستمر هستند، مطرح کرد: این موضوع موجب می‌شود با جایگاه خود آشنا شده و همواره به دنبال ارتقا باشیم.

وی با اشاره به اینکه این مؤسسه می‌تواند با بخش‌هایی از حوزه ارتباط و تعامل داشته باشد، عنوان کرد: درپی این ارتباط و تعامل می‌تواند مطالعات مشترکی را ایجاد کرد.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه طرح امین طی سال‌های اخیر جهش خوبی را داشته است، خاطرنشان کرد: انتقال تجربیات این موسسه با شورای طرح امین می‌تواند اقدامات مطلوبی را به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش درحال پوست اندازی عظیمی است، تصریح کرد: غیر از تربیت معلم، تربیت مدیر نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است که باید به آن توجه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha