دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بسیج طلاب

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان فارس هدف از اعزام طلاب به راهیان نور را توانمندسازی آنان در عرصه روایتگری جهاد و شهادت اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، جلسه توجیهی و مشایعت طلاب عازم به سفر نورانی راهیان نور پیش از ظهر امروز با حضور حجت الاسلام بهرامی نسب مسئول سازمان بسیج طلاب در سالن اجتماعات مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) شیراز برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام بهرامی نسب اظهار کرد: نگاه ما در این سفر نگاه توانمند سازی طلاب و مبلغان است و موضوعاتی همچون ارتباط گیری، اعتقاد سازی، اعتماد سازی و تبدیل این موضوعات به رفتار سازی از جمله مواردی است که در این سفر جهت توانمند سازی طلاب به آن پرداخته می شود.

سرهنگ جاهد نیز در ادامه این جلسه با اشاره به اهمیت سفر راهیان نور اظهار کرد: در سفر راهیان نور صرف دیدن خاک نیست بلکه پاسداشت شهداء و مسیری است که ره توشه آن معنویت و انس با شهداء می باشد.

وی ادامه داد: طلاب با کسب معنویت در این سفر می‌توانند در امر تبلیغ موثر و انقلابی تر عمل کرده و به اهداف رسالت دینی و انقلابی خود دست یابند.

سرهنگ جاهد در ادامه به تبیین مسائل فلسطین پرداخت و با اشاره به آیات قرآن در موضوع مبارزه با کفار گفت: هر گاه در مسیر مبارزه قدم گذاشته به باب مطلوب و حیات میرسیدو همگان دانسته اند که رژیم غاصب صهیونیسم به هیچ دستاوردی جز به خاک و خون کشیدن عده ای بیگناه نداشته و ان شاءالله به زودی پرچم سربلندی اسلام و مسلمین به اهتزاز در خواهد آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha