دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
عبداللهی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان گفت: مبلغان در ایام فاطمیه با تسلط بر علوم فقهی و مسائل روز پاسخگوی سوالات و شبهات مردم باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی مدیر حوزه علمیه استان لرستان، امروز در همایش مبلغان، مبلغات و مداحان استان لرستان که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه دفاع از حریم ولایت مهمترین ویژگی شخصیتی حضرت زهرا(س) بود، اظهار داشت: حضرت زهرا(س) با تمام توان برای دفاع از حریم ولایت دفاع کردند و در این راه نیز به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه مبلغان باید تبلیغ اثرگذار و کارآمد داشته باشند، بیان کرد: فرمایشات و خطبه‌های مبلغان باید کاربردی و در برگیرنده مسائل روز جامعه باشد.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان، با بیان اینکه مباحث تبلیغی باید کاربردی و اصولی باشد، اظهار کرد: مبلغان باید با تسلط بر علوم دینی، فقهی و مسائل روز جامعه، پاسخگوی سوالات و شبهات مردم باشند.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی با اشاره به اینکه مبلغان ابهاماتی که امروز در ذهن نوجوانان و جوانان آمده را پاسخ دهند، یادآور شد: مبلغان باید حقانیت دین و آموزه‌های دینی را در جامعه تبیین و تشریح کنند.

وی با بیان اینکه ایام فاطمیه فرصتی مغتنم برای ترویج آموزه‌های دینی و سبک زندگی اسلامی در جامعه است، گفت: مبلغان تلاش کنند مباحثی از جمله جنایات رژیم صهیونیستی، مقاومت مردم غزه، تشریح مؤلفه‌ها و شاخصه‌های انتخاب اصلح و کارآمد در انتخابات پیش رو و ترویج سبک زندگی اسلامی را در منابر تبلیغی خود بگنجانند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • . IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    0 0
    چشم امر دیگه دارید بفرمایید