شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شاهرخی

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان لرستان، با اشاره به اینکه مبلغان اسلام شناس، مردم شناس و مردم دار باشند، گفت: مبلغان ضمن آینده نگری، شیوه‌های تبلیغ برای گروه‌های مختلف جامعه را بشناسند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان امروز در همایش مبلغان و مبلغات و مداحان، با بیان اینکه تبلیغ از اساسی‌ترین و محوری‌ترین رسالت مبلغان است، اظهار داشت: تبلیغ باید دائمی و مستمر باشد تا اثرگذار و کارآمد باشد.

وی با اشاره به اینکه هر چه خلوص و صفا در تبلیغ بیشتر باشد، تبلیغ اثرگذارتر خواهد بود، گفت: خلوص و صفای تبلیغ در رأس برنامه تبلیغی مبلغان لحاظ شود.

امام جمعه خرم آباد، با بیان اینکه مبلغان برای رضای خداوند فعالیت تبلیغی داشته باشند، خاطرنشان کرد: مبلغان با اخلاص و سعه صدر رسالت تبلیغی خود را انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، خلوص و تقوا، خشیت از خداوند، قاطعیت همراه با نرمش و مدارا و استمرار در تبلیغ را از مهمترین شاخصه‌های تبلیغ کارآمد و اثرگذار برشمرد و یادآور شد: تبلیغ وظیفه و رسالتی سنگین است و مبلغ باید با صبر و حوصله این رسالت را انجام دهد.

وی اظهار کرد: مبلغان با تخصص و تسلط بر علوم قرآنی و دینی رسالت تبلیغی خود را به نحو احسن انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان، با اشاره به اینکه مبلغان اسلام شناس، مردم شناس و مردم دار باشند، خاطرنشان کرد: مبلغان ضمن آینده نگری، شیوه‌های تبلیغ برای گروه‌های مختلف جامعه را بشناسند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، مبلغان را احیاگران دین عنوان کرد و ادامه داد: تبلیغ باید معرفت افزا و بصیرت زا و اثرگذار باشد.

وی با اشاره به اینکه مسائل روز جامعه به‌صورت شفاف برای مردم بیان شود، تصریح کرد: مبلغان جنایات رژیم جعلی صهیونیستی و مقاومت مردم مظلوم غزه را برای مردم تبیین و تشریح کنند.

امام جمعه خرم آباد بر همدلی و هم افزایی مبلغان در امر تبلیغ تأکید کرد و گفت: مبلغان با تبادل تجربیات خود در امر تبلیغ، تلاش کنند نوجوانان و جوانان را به مساجد جذب کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha